Κατηγορίες

We are in Social
01 Οκτ
2014
Content Μarketing
5433 Views

Τι είναι Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.

Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία). Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…

Το περιεχόμενο, μπορεί (και πρέπει) να είναι τόσο κείμενο, όσο και video αλλά και φωτογραφίες. Πρέπει να είναι τέτοιο, που να δίνει κίνητρο σε όσους το λάβουν, το βρουν μπροστά τους αναζητώντας, να το μοιραστούν και με άλλους. Σε κάθε περίπτωση, το ποιοτικό περιεχόμενο, μας κατατάσσει στο μυαλό των καταναλωτών, ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, με περιεχόμενο που δε θα βρουν εύκολα αλλού. Αποτέλεσμα αυτού, το προφανές: Όταν θελήσουν να αναζητήσουν κάτι ξανά, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση της απάντησης αυτού που τους απασχολεί, από εμάς.

Θα πρέπει να σημειώσουμε δύο βασικές παραμέτρους.

Πρώτον, πέραν του περιεχομένου, βασικό ρόλο για να πετύχουμε το σκοπό μας, παίζει και ο ρυθμός ανανέωσης. Δε μιλάμε για να μιλήσουμε, αλλά απ’ την άλλη, δεν ξεχνούμε να ανανεώνουμε τις πληροφορίες μας.

Δεύτερον, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας, ότι το περιεχόμενο που παράγουμε, αφορά κυρίως την ιστοσελίδα μας, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνούμε όλα τα κανάλια που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram είναι μόνον μερικά από αυτά.

Συνηθίζουμε να λέμε σε όποιον συζητούμε για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας, ότι ο επισκέπτης αυτής, δεν ήρθε σε εσένα για να δει πόσο μεγάλος είσαι, αλλά για να λάβει μιαν απάντηση σε ένα δικό του πρόβλημα, αίτημα, θέλω. Ίσως τελικά, στην αρχική σελίδα του site μας, μπορεί να ξεκινήσει το content marketing. Σκεφτείτε σε ποιο ερώτημα των πελατών σας απαντάτε και εν συνεχεία, αρχίστε αυτή την τακτική να την εφαρμόζετε σε όλες τις σελίδες, σε όλα τα μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες σας.

Ανακεφαλαιώνοντας… Content Marketing είναι η διαδικασία αυτή του Marketing κατά την οποία παράγεται περιεχόμενο, χρήσιμο για τον καταναλωτή, σχετικό με τη δραστηριότητά μας, ικανό να προσελκύσει και να δημιουργήσει “πιστό” κοινό, το οποίο θα γίνει πελάτης μας και μάλιστα επαναλαμβανόμενος.

Με το παραδοσιακό marketing, στοχεύαμε να μιλήσουμε ΣΤΟΥΣ καταναλωτές – πελάτες μας. Με το Content Marketing, στοχεύουμε να μιλήσουμε ΜΕ αυτούς…

Υ.Γ. Content Marketing ή Content Strategy; Ουσιαστικά, η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί του Marketing ή να προσαρμοστεί το content strategy στην γενικότερη στρατηγική του brand ή της εταιρείας. Πρέπει να ορίσουμε ξεκάθαρους στόχους επικοινωνίας, τι θέλουμε να πετύχουμε, ώστε να εκπονηθεί η κατάλληλη στρατηγική επικοινωνίας για να παραχθεί τελικά το σωστό περιεχόμενο.



1 Comment:

Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Content Μarketing
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Content Μarketing
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Content Μarketing
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Content Μarketing
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Content Μarketing
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Content Μarketing
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Content Μarketing
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Content Μarketing
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Content Μarketing
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Content Μarketing
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags