Κατηγορίες

We are in Social
21 Οκτ
2014
Social Media
1402 Views

Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις

Η χρήση του LinkedIn είναι καθαρά και μόνον επαγγελματική. Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι όμως οι κύριες «μην αγγίζετε, λερώνει» φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn;

 

#1 Selfies

Με ή χωρίς duckface. Εντός ή ετός τουαλέτας. Ποτέ. Τόσο απλά.

 

#2 Κέρινες

Κυκλοφορούν τρομακτικά πειραγμένες φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γραμμές έκφρασης ανύπαρκτες, σαν κάποιος ν΄άδειασε όλο το κολλαγόνο του κόσμου σ΄ένα μόνο πρόσωπο. Σκεφτείτε- against all odds- να κλειθείτε σε επαγγελματική συνάντηση μέσω LinkedIn. Αν δεν έχετε προλάβει να κάνετε 50 Botox πριν τη συνάντηση, το πιθανότερο είναι πως δεν θα σας αναγνωρίσουν. Το κυριότερο όλων όμως, είναι ότι ο εν δυνάμει συναργάτης σας θα νιώσει ένα είδος εξαπάτησης από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα της συνάντησής σας.

 

#3 Παγερές

Μπρρρρ… αφύσικα σοβαρα, άκαμπτα πρόσωπα που δείχνουν ανικανοποίητα με όλους και όλα. Φωτογραφίες «προβληματισμένης εφηβείας- όλα μ΄ενοχλούν, μισώ τους πάντες» μας αποτρέπουν απο το να δούμε το περιεχόμενο του υπόλοιπου προφίλ, καθώς γεννούν αρνητικά συναισθήματα. Αντίστοιχα, αρνητικά συναισθήματα προκαλούν και φωτογραφίες που γελάμε σαν να μην υπάρχει αύριο, δείχνοντας τους φρονημήτες και τα σφραγίσματά μας.

 

#4 Κακής ανάλυσης

Δε χρειάζεται να μσοκλείσει κανείς τα μάτια του για να μπορέσει ν΄αναγνωρίσει τα χαρακτηριστικά σας! Ευκρίνεια= επαγγελματισμός. Μια προσεγμένη, καλής ανάλυσης φωτογραφία  δείχνει ότι ασχοληθήκατε σοβαρά με το «χτίσιμο» του προφίλ σας. Σκαναρισμένες στα 50dpi, από νυχτερινή εξόδο για να θυμόμαστε και τι καλά που είχαμε περάσει, δεν πληρούν τα επαγγελματικά standards του LinkedIn.

 

#5 Ολόσωμες

No- no! Σκεφτείτε το κάπως έτσι: Στο Linked ανεβαζουμε φωτογραφίες «βιογραφικού». Θα βάζατε ποτέ στο cv σας εικόνα στην οποία κάνετε βουτιά από τα βράχια, με φόντο το απέραντο γαλάζιο και πρώτο πλάνο το μισοπεσμένο μαγιό σας;

 

#6 Ό,τι του φανεί…

Γατάκια, σκυλάκια, αρκουδάκια, παπούτσια, καρτούν… Εκτός κι αν όντως είστε γάτα, σκύλος, αρκούδι, παπούτσι ή καρτούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση show us YOUR face!

 

#7 Default Figure

Το ίδιο το LinkedIn μας ενημερώνει ότι έχουμε 7 φορές περισσότερες πιθανότητες να δει κανείς το προφίλ μας όταν υπάρχει σε αυτό φωτογραφία. I rest my case.

 

Πορτραίτο. Πρόσωπο. Να φαίνεται το πρόσωπό μας, αυτό μας ζητάνε κι οι ίδιοι οι διαχειριστές της πλατφόρμας. Το σημαντικότερο όλων είναι η φωτογραφία σας να συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία του επαγγέλματός σας. Δεν θα ήταν ανάρμοστο δηλαδή αν ένας καπετάνιος έχει βγει φωτογραφία μπροστά  από το πλοίο του με τη στολή του. Αν όμως ακουμπάει νωχελικά στην πρύμνη με τον αέρα να του ξεριζώνει τα μαλλιά, κάτι δεν θα φαίνεται καλά και δεν θα είναι μόνο τα μαλλιά του… Think outside the box με φειδώ και δείξτε το πρόσωπό σας. Εξάλλου για τους περισσότερους ισχύει το «είμαστε αυτό που φαινόμαστε». Φανείτε λοιπόν υπέροχοι και λαμπεροί (όχι όμως με τη λαμπρότητα του κατά τ΄άλλα συμπαθέστατου Γιάννη Φλωρινιώτη…!)
Natassa Tzikou

Social Media Specialist

http://linkd.in/MPDKGi



Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Social Media
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Social Media
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Social Media
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags