Κατηγορίες

We are in Social
16 Μάι
2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
733 Views

Google AdWords: Πετύχετε τους διαφημιστικούς σας στόχους.

Πώς λειτουργεί το Google AdWords

Για να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το Google AdWords και να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τον διαφημιστικό προϋπολογισμό σας, είναι σημαντικό να εξοικειωθείτε με ορισμένες βασικές δομικές έννοιες, όπως είναι οι λέξεις-κλειδιά, οι τοποθετήσεις, η κατάταξη διαφήμισης, οι προσφορές και ο Δείκτης ποιότητας.

Πώς οι λέξεις-κλειδιά ενεργοποιούν την προβολή της διαφήμισής σας

Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που επιλέγετε και οι οποίες μπορούν να ενεργοποιήσουν την προβολή της διαφήμισής σας σε ιστότοπους αναζήτησης και άλλους ιστότοπους. Για παράδειγμα, αν ασχολείστε με την παράδοση λουλουδιών, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τον όρο «παράδοση λουλουδιών» ως μία λέξη-κλειδί στην καμπάνια σας στο Google AdWords. Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση στο Google χρησιμοποιώντας τη φράση «παράδοση λουλουδιών» ή έναν παρόμοιο όρο, η διαφήμισή σας ενδεχομένως να εμφανιστεί δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Η διαφήμισή σας μπορεί, επίσης, να εμφανιστεί σε άλλους ιστότοπους του Δικτύου Google οι οποίοι σχετίζονται με την παράδοση λουλουδιών.

Συμβουλή: Δημιουργήστε μια λίστα λέξεων-κλειδιών που είναι περισσότερο σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένες και όχι γενικές λέξεις-κλειδιά, για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης της διαφήμισής σας στα άτομα που ενδιαφέρονται περισσότερο για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί “παράδοση λουλουδιών” αντί για την απλούστερη λέξη-κλειδί «λουλούδια». Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η απόδοση της διαφήμισής σας και αξιοποιείτε με καλύτερο τρόπο τα χρήματα που δαπανάτε για αυτή.

Τοποθετήσεις: Διαφήμιση σε ιστοτόπους που δεν προσφέρουν λειτουργίες αναζήτησης

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να ενεργοποιήσουν την προβολή των διαφημίσεών σας δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, καθώς και άλλων ιστότοπων αναζήτησης. Όμως, οι λέξεις-κλειδιά μπορούν, επίσης, να ενεργοποιήσουν την προβολή των διαφημίσεών σας σε άλλους ιστότοπους στο Διαδίκτυο: ιστότοπους που υπάγονται στην ιδιοκτησία της Google, όπως το YouTube, καθώς και σε ιστότοπους συνεργατών της Google, όπως, για παράδειγμα, οι ιστότοποι NYTimes.com και Families.com. Αυτοί οι ιστότοποι ονομάζονται τοποθετήσεις και αποτελούν μέρος αυτού που αποκαλούμε Δίκτυο εμφάνισης.

Το Google AdWords μπορεί να προσδιορίσει αυτόματα πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, αντιστοιχίζοντας τις λέξεις-κλειδιά σας με ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης. Εναλλακτικά, αν θέλετε να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο ως προς το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, μπορείτε να επιλέξετε οι ίδιοι συγκεκριμένες τοποθετήσεις. Μπορείτε να ορίσετε προσφορές για κάθε διαφήμιση και να επιλέξετε τους ιστότοπους στους οποίους θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.

Κατάταξη διαφήμισης: Πώς καθορίζει το Google ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε ποιες θέσεις

Ας υποθέσουμε ότι πολλοί διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν την ίδια λέξη-κλειδί για να ενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις τους ή θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται στους ίδιους ιστότοπους. Το Google χρησιμοποιεί την κατάταξη διαφήμισης, για να προσδιορίσει ποιες διαφημίσεις θα εμφανιστούν, καθώς και με ποια σειρά.

Η κατάταξη διαφήμισης βασίζεται σε έναν συνδυασμό των εξής στοιχείων:

  1. Της προσφοράς, δηλαδή του ποσού που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε
  2. Της ποιότητας των διαφημίσεων και του ιστότοπού σας
  3. Της αναμενόμενης επίδρασης των επεκτάσεων διαφήμισης και άλλων μορφών διαφήμισης
  4. Λίγες επισημάνσεις σχετικά με τις προσφορές και την ποιότητα των διαφημίσεων

Η προσφορά και η ποιότητα των διαφημίσεών σας ενδέχεται να έχουν ελαφρώς διαφορετική επίδραση, ανάλογα με τον τύπο καμπάνιας. Δείτε δυο περιγραφικά παραδείγματα.

Για μια διαφήμιση με στόχευση λέξης-κλειδιού στο Google και τους συνεργάτες αναζήτησης, η προσφορά σας βασίζεται στην προσφορά μέγιστου κόστους ανά κλικ (μέγ. CPC), το μέγιστο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε κλικ στη διαφήμισή σας, αν και το τελικό ποσό που χρεώνεστε για κάθε κλικ, δηλαδή το πραγματικό CPC, μπορεί τελικά να είναι μικρότερο. Η ποιότητα της διαφήμισης υπολογίζεται με βάση τα στοιχεία που αποτελούν το Δείκτη ποιότητας: την αναμενόμενη αναλογία κλικ/εμφανίσεων, τη συνάφεια της διαφήμισης και την εμπειρία σελίδας προορισμού.

Το ποσό που πληρώνετε τελικά

Κάθε φορά που μια διαφήμιση του AdWords κρίνεται κατάλληλη για προβολή σε μια αναζήτηση, υποβάλλεται στη διαδικασία της δημοπρασίας διαφήμισης. Το ποσό που χρεώνεστε (το πραγματικό CPC) είναι, συχνά, μικρότερο από την μέγ. προσφορά CPC, επειδή με τη δημοπρασία του AdWords το μέγιστο ποσό που πληρώνετε είναι το ελάχιστο απαιτούμενο για τη διατήρηση της μέσης θέσης της διαφήμισής σας, καθώς και τυχόν μορφών διαφήμισης που προβάλλονται με τη διαφήμισή σας, όπως οι σύνδεσμοι ιστότοπων.

Πηγή: Google Support

Photo: http://evananthony.com/



Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297