Κατηγορίες

We are in Social
19 Μάι
2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
710 Views

Google Adwords: Πως λειτουργεί και τι μπορείτε να επιτύχετε

Διαβάστε τι μπορείτε να επιτύχετε με το Google AdWords. Πρόκειται για το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google στο διαδίκτυο που προσφέρει τη δυνατότητα να προσεγγίζετε νέους πελάτες και να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας.

Επιλέξτε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, ορίστε τον προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και μετρήστε την επίδραση της διαφήμισής σας.
Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη. Μπορείτε να διακόψετε ή να σταματήσετε τη χρήση του AdWords ανά πάσα στιγμή.

Ξεκινήστε στη διεύθυνση https://adwords.google.gr.
Προσεγγίστε χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, καθώς και χρήστες που πραγματοποιούν περιήγηση σε ιστότοπους συναφείς με τα προΪόντα που πουλάτε. Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Search Advertising Process

unnamed

  1. Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται δίπλα σε σχετικό περιεχόμενο
  2. Οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας
  3. Και συνδέονται με την επιχείρησή σας

Δείτε πώς μπορείτε να επιτύχετε κοινούς επιχειρηματικούς στόχους με το AdWords:

Αύξηση των επισκέψεων στο κατάστημα
Με το AdWords μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του φυσικού καταστήματός σας και να λάβετε περισσότερες επισκέψεις από δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένες τοποθεσίες, έτσι ώστε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται μόνο σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση στην περιοχή σας ή γύρω από αυτή. Μπορείτε, επίσης, να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες, προσθέτοντας τη διεύθυνσή σας, τον αριθμό τηλεφώνου σας και έναν χάρτη στις διαφημίσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνετε τους χρήστες να εντοπίσουν και να επισκεφθούν την επιχείρησή σας.

Αύξηση των τηλεφωνικών κλήσεων
Με το AdWords μπορείτε να αυξήσετε τις τηλεφωνικές κλήσεις προς την επιχείρησή σας. Μπορείτε να εμφανίζετε τον αριθμό τηλεφώνου σας μαζί με τη διαφήμισή σας, διευκολύνοντας τους χρήστες να σας καλέσουν αμέσως. Επιπλέον, οι χρήστες κινητών μπορούν να σας καλέσουν με το πάτημα ενός κουμπιού.

Αύξηση πωλήσεων στο διαδίκτυο
Αν πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το AdWords, για να λάβετε περισσότερες παραγγελίες. Εμφανίστε τη διαφήμισή σας σε χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν το συγκεκριμένο προϊόν και συνδέστε τους απευθείας με τη σελίδα όπου μπορούν να το αγοράσουν. Μπορείτε, επίσης, να παρακολουθείτε τα κλικ στη διαφήμισή σας που οδηγούν απευθείας σε παραγγελίες στον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε ευκολότερα να μετράτε και να βελτιώνετε την απόδοση επένδυσης (ROI) της διαφήμισής σας.

Αύξηση των δυνητικών πελατών στο διαδίκτυο
Αν θέλετε οι δυνητικοί πελάτες να συμπληρώνουν μια φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό σας, μπορείτε να συνδέσετε τη διαφήμισή σας απευθείας με εκείνη τη σελίδα. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνονται οι πιθανότητες να προκύψει ένας δυνητικός πελάτης από ένα κλικ. Στη διαφήμισή σας μπορείτε, επίσης, να επισημάνετε επαγγελματικές αξιολογήσεις ή μια κριτική τρίτου μέρους, ώστε να δώσετε στους χρήστες περισσότερα κίνητρα, για να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.

Πηγή: Google Support



Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297