Κατηγορίες

We are in Social
09 Ιουν
2015
Web Travel Marketing
731 Views

Linkedin και Travel Brands: Ήρθε η ώρα να συνεργαστούν

Linkedin και Travel Brands μπορούν να συνεργαστούν. Πως θα γίνει αυτό; Μας το απαντάει με παραδείγματα και παρουσίαση στο Slideshare η We Are Social.

Τι είναι το Linkedin

Το LinkedIn αποτελεί την πιο δημοφιλή πλατφόρμα επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, βάσει των επίσημων στοιχείων που δίνει η εταιρία Linkedin, ένας στους τρεις επαγγελματίες παγκοσμίως έχει προφίλ στο Linkedin.

Αυτό το κοινό επαγγελματιών είναι αρκετά ανοικτό στις επαφές και επαγγελματικές γνωριμίες με σκοπό την ενδυνάμωση του προσωπικού τους δικτύου γνωριμιών. Επίσης, σύμφωνα με την Linkedin, το κοινό της πλατφόρμας είναι μορφωμένο και δεκτικό στις νέες τάσεις στα social media.

Πέρα από ένα site με βιογραφικά, το Linkedin αποτελεί πηγή ενημέρωσης σε πολλές γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Επίσης, είναι η βασική πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας προσφέροντας πληροφορίες για θέσεις και ευκαιρίες σε πληθώρα εταιριών, που το χρησιμοποιούν ως job board.

Ωστόσο, αυτό που στοχεύει το Linkedin είναι να μετατραπεί σε ένα αξιόπιστο κέντρο (hub) μετάδοσης επαγγελματικών ειδήσεων και πληροφοριών, ανοίγοντας ακόμα περισσότερο τις πόρτες ευκαιριών προβολής για marketing.

Μέχρι τώρα οι marketers δεν το έχουν αγκαλιάσει όπως τα άλλα social media platforms. Είναι ένα good to have μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλά μέχρι εκεί.

Η παρουσίαση της εταιρίας We are Social εξηγεί πως το Linkedin μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον τουρισμό προβάλλοντας τα λεγόμενα travel brands (αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, κλπ.).

Πηγή: We Are Social’s LinkedIn and Travel Brands from We Are Social

Case Studies από Travel Brands

Σύμφωνα με την We are Social, ήδη υπάρχουν brands που έχουν εντάξει το Linkedin στο digital marketing πλάνο τους. Για παράδειγμα, η KLM με την ενέργεια «Meet & Seat» φέρνει πιο κοντά τους business travellers προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίζουν αν στην πτήση τους βρίσκονται άνθρωποι που έχουν ήδη συνδεθεί στο Linkedin. Επιπλέον, εφόσον και οι δυο το επιθυμούν μπορούν να επιλέξουν να κάτσουν δίπλα.

1280-klm-airline-meet-and-seat

Σε μία άλλη πιο απλή περίπτωση, η Starwood Hotels χρησιμοποίησε το Linkedin για να λανσάρει το πρόγραμμα πιστών επισκεπτών (το ονομάζει SPG – Starwood Preferred Guest). Αγοράζοντας διαφημιστικό χώρο (Linkedin Ads), στόχευσε συγκεκριμένους κλάδους επαγγελματιών που έχουν προφίλ στο Linkedin και τους πρόσφερε εγγραφή και πόντους στο loyalty πρόγραμμά της αν ακολουθούσαν τη σελίδα των Starwood Hotels στο Linkedin. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τους followers της σελίδας ενημερώνοντάς τους για συνέδρια, corporate rates και προνόμια για τους business travellers.

spg

Τέλος, ο οργανισμός τουρισμού της Αυστραλίας έφτιαξε μία εφαρμογή διαγωνισμού στο Linkedin. Οι κανόνες ήταν απλοί. Εργαζόμενοι μπορούσαν να προτείνονουν άλλους συναδέλφους τους να πάνε ταξίδι στην Αυστραλία ως αναγνώριση των κόπων μίας ολόκληρης χρονιάς. Προφανώς όλοι μπορούσαν να προτείνουν όλους με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή επαγγελματιών στον διαγωνισμό.

Australia_Tourism_LinkedIn-500x319

Το LinkedIn μπορεί να μην είναι ακόμα η προφανής πλατφόρμα για προβολή αλλά σαφώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί έξυπνα με στόχο το πολυταξιδιάρικο κοινό των εργαζομένων. Την επόμενη φορά που ψάχνετε ιδέες για το δικό σας travel brand σκεφτείτε και το Linkedin! Μπορεί να βρείτε κάτι που θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Αν έχετε τουριστική επιχείρηση και χρειάζεστε τη βοήθεια ειδικών σε θέματα digital marketing και τουριστικού marketing, θα βρείτε ιδιαίτερα χρήσιμες τις υπηρσείες της Web Travel Marketing της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου [ΕΛΕΔ] .

Λίγα λόγια για το Web Travel Marketing 

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου [ΕΛΕΔ] επενδύει στην ίδρυση του Web Travel Marketing [WTM] προσφέροντας στρατηγικές λύσεις διαδικτυακής τουριστικής επικοινωνίας. Με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες των επαγγελματιών στον τουρισμό για προβολή και προώθηση των επιχειρήσεών τους, η ομάδα WTM χρησιμοποιεί σύγχρονα εργαλεία έρευνας και ανάπτυξης για να προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Το WTM παρέχει υπηρεσίες AllInclusive©, για σχεδιασμό και ανάπτυξη οικονομικών τουριστικών websites και minisites, εφαρμογή Email Marketing, βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων μέσω Search Engine Optimization και Search Engine Management και σχεδιασμό Online Advertising Campaigns με πλήρη χρήση των Social Media και Google Ad Words.

Διαβάστε περισσότερα για το Web Travel Marketing 



Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Web Travel Marketing
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297