Κατηγορίες

We are in Social
Social Media Web Travel Marketing
920 Views

Ξενοδοχειακό twitter account. Τώρα τι κάνουμε;

Ανοίξατε ένα ξενοδοχειακό twitter account ακολουθώντας την τάση ξενοδόχων στο εξωτερικό να «επικοινωνούν» με τους πελάτες τους. Ζητήσατε αρχικά από μερικούς φίλους να σας ακολουθήσουν. Ξεκινήσατε δειλά να ανεβάζετε μερικά νέα και μάθατε πώς να κάνετε short url που θα στέλνουν τον κόσμο στο site σας. Και τώρα τι;

Ξεμείνατε από ιδέες τι άλλο να ανεβάζετε στο twitter σας; Μία αναζήτηση στα Twitter accounts σε παγκόσμιες ξενοδοχειακές αλυσίδες μας δείχνει 10 τύπους tweets που προκαλούν το ενδιαφέρον της ιντερνετικής κοινότητας.

1) Απαντήστε σε ερωτήσεις, σχόλια και αναφορές χρηστών. Ειδικά για τα ξενοδοχεία, τα tweets χρηστών (με την βοήθεια #hashtags) του τύπου «Πάω #serifos. Προτάσεις;» πρέπει να λαμβάνουν πραγματική απάντηση από τον ξενοδόχο και όχι διαφήμιση. Σκεφτείτε από την πλευρά του χρήστη να σας απαντούσε ένας ντόπιος ξενοδόχος για διάφορα μικρά και μεγάλα του τόπου που πρόκειται να επισκεφτείτε. Αν δεν έχετε κλείσει δωμάτιο, τότε το ξενοδοχείο που απάντησε στο twitter αποκτάει ένα πλεονέκτημα. Και όλα αυτά με μία απλή απάντηση. Κόστος προβολής €0.

2) Retweet τα θετικά σχόλια. Δεν είναι κακό να λέμε ευχαριστώ σε κάτι καλό που διαβάσαμε για το ξενοδοχείο μας. Ούτε χρειάζεται να κάνουμε σημαία μία θετική αναφορά. Ένα απλό ευχαριστώ δείχνει σοβαρότητα και ευγένεια.

3) Retweet άλλες πηγές που θεωρείτε ενδιαφέρουσες. Αυτό βοηθάει να παρακολουθείτε θέματα που σας αφορούν και να εμφανίζετε προς τα έξω ότι ασχολείστε σοβαρά με το αντικείμενο. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο παρουσιάζετε στους followers σας νέες πηγές ενημέρωσης.

4) Μοιραστείτε συστάσεις και προτάσεις. Για παράδειγμα, το Opus Hotel στο Βανκούβερ μοιράζεται tip για lifestyle, συμπεριφορά στα social media, και ιδέες άλλων ξενοδοχείων στο εξωτερικό. Η εξωστρέφεια που εμφανίζει το συγκεκριμένο ξενοδοχείο είναι μέρος της εταιρικής του ταυτότητας και του image που θέλει να επικοινωνήσει στον κόσμο.

5) Αναφέρετε το τι λέγεται για εσάς ή την περιοχή σας στα media. Ουσιαστικά κάνετε δουλειά αποδελτίωσης, αλλά αντί να τα διαβάζετε μόνο εσείς, τα προσφέρετε και τα μοιράζεστε και με τους followers σας. Αυτό βοηθάει σημαντικά στο πλαίσιο ενδυνάμωσης του WOM (Word of Mouth).

6) Ρωτήστε! Μην φοβάστε να ρωτάτε. Κανείς δεν περιμένει να είστε εσείς ο guru σε όλα τα θέματα. Δείξετε ότι πίσω από την ρεσεψιόν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν και αυτοί απορίες. Ρωτήστε για θέματα επικαιρότητας ή για μία δεύτερη γνώμη σε κάτι που ετοιμάζετε στο ξενοδοχείο.

7) Τρέξτε διαγωνισμούς. Στο twitter μία απλή πρόταση μπορεί να γίνει trend με απίστευτη συμμετοχή. Πρόσφατα, τα Apex Hotels του Εδιμβούργου ζήτησαν από τους followers να απαντήσουν τι είναι αυτό που τους αρέσει από το Εδιμβούργο. Μόνο με μία ερώτηση, πάνω από 460 άτομα δραστηριοποιήθηκαν να απαντήσουν, άλλοι με απλό tweet και άλλοι με φωτογραφίες. Το κέρδος για τα ξενοδοχεία ήταν πολλαπλό. Αύξησαν τον ενδιαφέρον για το brand τους, βρήκαν εξαιρετικές ιδέες για μελλοντική έρευνα, μυστικά της πόλης που αργότερα τα πρόσφεραν ως οδηγό πόλης για τους επισκέπτες τους και πολλά άλλα.

8) Προσφέρετε άμεση ενημέρωση. Το Twitter είναι σχεδιασμένο για real-time απαντήσεις. Υπάρχουν εκατομμύρια χρήστες που αναμένουν άμεση απάντηση σε κάτι που αναζητούν, όπως τι καιρό κάνει, αν έχει απεργία, ή πως θα βρει parking. Αν έχετε χρόνο και όρεξη, καθίστε και απαντήστε. Το ξαναλέμε! Μην διαφημίζετε το ξενοδοχείο σας. Μιλήστε ανθρώπινα και αργά ή γρήγορα θα ανταμειφτείτε.

9) Μοιραστείτε προσωπικές σκέψεις. Ένα ξενοδοχείο είναι σαν μία μικρή κοινωνία που ενεργεί, σκέφτεται και μοιράζεται. Αυτή η τακτική δουλεύει καλύτερα με μικρότερες μονάδες και ιδιαίτερα με boutique ξενοδοχεία. Ένα καλό παράδειγμα είναι ο Guido van den Elshout, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Haagsche Suites, γνωστός ως @HappyHotelier που αντί να προβάλει τη μονάδα του, αναρτά σχετικά θέματα για design, φαγητό, συνταγές και ταξίδια. Ακόμα και μεγάλες αλυσίδες χρησιμοποιούν το Twitter με αυτόν τον τρόπο. Ο Charles Yap, Global Brand Communications Director στην IHG, σχολιάζει τα πάντα για τσάι, διατροφή, φωτογραφία και διακόσμηση προσδίδοντας μία ιδιαίτερη προσωπικότητα στην αλυσίδα.

10) Προσλάβετε κόσμο από το twitter. To Twitter είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για αναζήτηση νέων και ταλαντούχων ανθρώπων. Ξενοδοχεία όπως τα Apex έχουν μάλιστα ξεχωριστό λογαριασμό για το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού @apexcareers με τον υπεύθυνο του τμήματος να χειρίζεται το λογαριασμό και να συμβουλεύει τον κόσμο για τη συγγραφή βιογραφικών και αιτήσεων.

Πρώτη Δημοσίευση: Web Travel Marketing




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Social Media, Web Travel Marketing
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Social Media, Web Travel Marketing
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297