Κατηγορίες

We are in Social
Web Travel Marketing
947 Views

Hotel Customer Journey: Πως αποφασίζουμε πριν ταξιδέψουμε

Το ονομάζουμε Customer Journey ή αλλιώς Ταξίδι Καταναλωτή. Τι είναι αυτό; Πρόκειται για μία απεικόνιση των βημάτων και των διεργασιών που ακολουθεί ένας καταναλωτής προτού επιλέξει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.

Η ακριβής καταγραφή και κατανόηση του Customer Journey βοηθάει τις ομάδες marketing να σχεδιάσουν καλύτερα τη στρατηγική τους. Το να γνωρίζεις ποια βήματα ακολουθεί ο καταναλωτής σου και πως αποφασίζει είναι πάντα ένα χρήσιμο στοιχείο.

Σήμερα, στο χώρο του τουρισμού, το Hotel Customer Journey αποκτάει ιδιαίτερη σημασία λόγω της πληθώρας ανταγωνιστών και επιλογών. Παλαιότερα ο καταναλωτής αποφάσιζε ανάμεσα σε μερικές επιλογές ξενοδοχείων. Τώρα υπάρχουν πολλοί «παίκτες» στην αρένα από τα κλασικά ξενοδοχεία, στα θεματικά ξενοδοχεία, τους ξενώνες, τα δωμάτια, τα camping, ακόμα και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα μέσω Airbnb και άλλων ιντερνετικών πλατφόρμων.

Ψάξαμε και βρήκαμε μερικά ενδιαφέροντα Hotel Customer Journey όπως τα απεικονίζουν εταιρίες του εξωτερικού. Κοινός παρονομαστής όλων των «ταξιδιών» είναι ότι η έρευνα περνάει μέσα από το Internet. Πλέον, η διαδικτυακή παρουσία των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη.

Μεγάλη σημασία έχει και το τι γίνεται μετά από τη διαμονή του καταναλωτή. Αν θεωρούμε ότι το ταξίδι τελειώνει με το check out είμαστε γελασμένοι. Κι αυτό γιατί όπως θα δούμε και από τα Hotel Customer Journey ο καταναλωτής είναι ένας δυνητικός διαφημιστής μας ή δυσφημιστής μας. Επειδή τα reviews μένουν, δεν θα πρέπει να αμελούμε τη διαδικτυακή μας φήμη.

Δείτε τα Hotel Customer Journey που συλλέξαμε στο Socializers.grDelino_CJIresearch_chart-630x557

 

 

hotel customer journey

 

 

 

2015-top-digital-marketing-trends-and-strategies-for-the-hospitality-industry-55-638

customer journey1




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Web Travel Marketing
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Web Travel Marketing
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Web Travel Marketing
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297