Κατηγορίες

We are in Social
Advertising & PR
532 Views

Prediction Fail: Ποιες οι 10 πιο αποτυχημένες τεχνολογικές προβλέψεις

Υπάρχουν πολλά είδη fail στο διαδίκτυο. Τα Prediction Fail τα γνωρίζατε? Διαβάστε τις 10 τεχνολογικές προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς όπως αναφέρονται στο News247.gr.

Το 1985 ο δημοσιογράφος και κριτικός της Jazz μουσικής, Clive Davis, είχε γράψει ένα άρθρο στη »New York Times» εξηγώντας γιατί το λάπτοπ δεν θα μακροημερεύσει. Ο Davis θεωρούσε ότι είναι πολύ πιο απλό να πάρει κάποιος σπίτι μερικές δισκέτες παρά να μεταφέρει έναν υπολογιστή.

Ο Clive Davis όμως δεν ήταν ο μόνος που αποφάσισε να τα βάλει με τη τεχνολογία και να περιορίσει τα όρια της. Δείτε τις 10 πιο αποτυχημένες τεχνολογικές προβλέψεις:

1. Όλοι με ρωτούν πότε η Apple θα βγάλει κινητό τηλέφωνο. Η απάντηση μου είναι πιθανώς ποτέ

 Ο David Pogue στη »New York Times» το 2006. Το iPhone κυκλοφόρησε το 2007.

2. Με ρώτησαν αν είμαι εξωγήινος

 O George Stephenson σχετικά με την αντίδραση της κοινοβουλευτικής επιτροπής το 1821 στο ισχυρισμό του ότι η ατμομηχανή θα μπορούσε να φτάσει την ταχύτητα 10 μίλια ανά ώρα.

3. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα διαστημικοί δορυφόροι να χρησιμοποιηθούν για την παροχή καλύτερων τηλεφωνικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών σε τηλεόραση και ραδιόφωνο στις Η.Π.Α

 Ο Tam Craven, ομοσπονιακός επίτροπος επικοινωνιών, το 1961.

4. Πιστεύω ότι στη παγκόσμια αγορά θα υπάρχουν μόνο 5 υπολογιστές

  Ο Thomas Watson, πρόεδρος της IBM, το 1943.

5. Οι υπολογιστές στο μέλλον δεν θα ζυγίζουν λιγότερο από ενάμιση τόνο

 Διάσημοι μηχανικοί το 1949, αλλά και ο Lloyd Bracey συμφώνησε με αυτή τη πρόβλεψη.

6. Ηλεκτρικές σκούπες που κινούνται με πυρηνική ενέργεια θα γίνουν πραγματικότητα μέσα σε 10 χρόνια

 Ο Alex Lewyt, πρόεδρος εταιρίας ηλεκτρικών σκουπών, το 1955.

7. Οι τηλεοράσεις δεν θα αντέξουν στην αγορά για πάνω από έξι μήνες. Οι άνθρωποι θα κουραστούν να κοιτούν ένα κουτί.

 Ο Darryl Zanuck, εκτελεστικός διευθυντής της 20th Century Fox, το 1946.

8. Το διαδίκτυο, η πιο υπερεκτιμημένη κοινότητα

 Ο Cliffors Stoll το 1995.

9. Οι Αμερικάνοι έχουν ανάγκη από το τηλέφωνο αλλά εμείς όχι. Έχουμε πολλούς ταχυδρόμους

 Sir William Preece, αργότερα επικεφαλής μηχανικός στο Ταχυδρομείο, το 1878.

10. Τα επόμενα Χριστούγεννα το iPod θα έχει πεθάνει σαν προϊόν, είναι τελειωμένο

 O μεγιστάνας των επιχειρήσεων λόρδος Άλαν Σούγκαρ, επικεφαλής της εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών Amstrad, σχετικά με την τύχη του iPod της Apple το 2005.

Πηγή:i100.independent.co.uk




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Advertising & PR
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Advertising & PR
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Advertising & PR
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Advertising & PR
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Advertising & PR
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Advertising & PR
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags