Κατηγορίες

We are in Social
SEO | SEM | PPC | Web Design
434 Views

Alphabet: Αυτή είναι η μαμά της Google

google-alphabet-zupiΕίναι γεγονός. Η Google αλλάζει εταιρικό σχήμα και γίνεται ένα από τα γράμματα της Alphabet. Η ανακοίνωση του Λάρι Πέιτζ, CEO πλέον της Alphabet στις 10 Αυγούστου είχε προαναγγείλει τις εταιρικές διαρθωτικές αλλαγές. Διαβάστε τι αλλάζει στην Google.

 

«Όπως ο Σέργκεϊ και εγώ είχαμε γράψει στο πρώτο μας γράμμα στους μετόχους 11 χρόνια πριν, η Google δεν είναι μία συμβατική εταιρεία. Και δεν σκοπεύουμε να γίνουμε μία τέτοια… H εταιρεία μας λειτουργεί άψογα σήμερα, αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να την κάνουμε ακόμα πιό διάφανη και πιο υπεύθυνη», είχε γράψει μεταξύ άλλων ο 42χρονος συν-ιδρυτής στην ανακοίνωσή του που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

 

Μέσα σε 11 χρόνια η Google έγινε από μία νεανική startup σε γιγαντιαία εταιρία με χιλιάδες εργαζόμενους, projects και ιδέες. Για να μπορεί η Google να διατηρήσει τη νεανική της ευελιξία, οι Πέιτζ και Σέργκεϊ πρωτοτυπούν ξανά και δημιουργούν μία εταιρία ομπρέλλα, την Alphabet. Στη νέα εταιρεία θα ανήκουν όλα τα “παιδιά” της Google και πολλά ακόμα projects που έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν.

 

Λέγοντας για τα «παιδιά» της Google αναφέρουμε μερικά. Android, Chrome, Glasses, Gmail, G+, Maps και YouTube. Τώρα η Alphabet θα παρουσιάσει και άλλα ενδιαφέροντα ερευνητικά projects όπως το Calicolabs.com ή το Life Sciences.

 

Πολλοί μιλάνε ήδη για τη δημιουργία του νέου Web, με την ονομασία Skynet και πρωτομάστορα την Alphabet, αλλά πρόκειται για ανεπιβεβαίοτες φήμες.

 

Το Mashable.com αναφέρει ότι η δημιουργεία της Alphabet είναι το αποτέλεσμα συζητήσεων και διεργασιών τουλάχιστον μιας τετραετίας. Έτσι, μπορεί για τους επενδυτές, τους μετόχους και τους εργαζόμενους στα υπόλοιπα τμήματα και παραρτήματα της Google (Android, Google X, Google Glass, κ.α) η Alphabet να σημαίνει πολλά σε δομικό και οργανωτικό επίπεδο, όμως για τους απλούς καθημερινούς χρήστες η αλλαγή αυτή δεν θα τους επηρεάσει σχεδόν καθόλου.

 

Τα προϊόντα της Google, όπως η μηχανή αναζήτησης, παραμένουν ακριβώς τα ίδια με πριν, όπως και η λειτουργία καθώς και οι ονομασίες τους. Παρόλα αυτά, όπως σημειώνει το TheNextWeb, «η ριζική αυτή αναδιοργάνωση της Google, σηματοδοτεί το τέλος εποχής μιας πολυπλόκαμης εταιρείας, η οποία αναζητά τρόπους να γίνει πιο ευέλικτη – και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς και σε τι θα εξελιχθεί»




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags