Κατηγορίες

We are in Social
Mobile Marketing Web Travel Marketing
634 Views

Conichi: Αλλάζει το «Check in» στα ξενοδοχεία

conichiΜία νέα εφαρμογή βοηθά όλους όσους θέλουν να κάνουν γρήγορα και αξιόπιστα κρατήσεις σε ξενοδοχεία, χωρίς να δίνουν κάθε φορά πλήθος προσωπικών στοιχείων. Με ένα κλικ ανά πάσα στιγμή έχουν το δωμάτιο της αρεσκείας τους.

Η βιομηχανία της φιλοξενίας αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς. Τα τελευταία χρόνια αυξάνονται συνεχώς οι ηλεκτρονικές κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Μία νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα ονόματι Conichi έρχεται για να προσθέσει νέα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων. «Στόχος μας ήταν να αλλάξουμε κάπως την κατάσταση στην αγορά και να φέρουμε και πάλι κόσμο πίσω στα ξενοδοχεία», αναφέρει ο Μαξιμίλιαν Βάλντμαν, ιδρυτής του βερολινέζικου startup. Βασική προτεραιότητα είναι για τον νεαρό Βερολινέζο να ταρακουνήσει τα στάσιμα νερά του τομέα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πελατών.

Το νέο app έχει προστιθέμενη αξία τόσο για τους ξενοδόχους όσο και για τους πελάτες. Η βασική ιδέα είναι τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη και άλλα στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις του σε δωμάτια, πρωινό, ποτά και άλλες υπηρεσίες που επιθυμεί να λάβει συλλέγονται μόνο μία φορά, όταν δημιουργείται το αρχικό προφίλ του στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Από εκεί και πέρα τα δεδομένα φιλτράρονται, με βάση τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές προστασίας των προσωπικών δεδομένων και στη συνέχεια αναλύονται. Έτσι κάθε φορά που ο πελάτης μπαίνει στη συγκεκριμένη εφαρμογή για αναζήτηση ξενοδοχείου, το σύστημα του προτείνει αυτόματα εκείνα που συνάδουν με τις προτιμήσεις του.

Η ψηφιοποίηση δεν συνεπάγεται την ανωνυμία

«Η εξατομίκευση είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της επιτυχούς ψηφιοποίησης των υπηρεσιών», αναφέρει ο Τομπίας Κόλμαν, καθηγητής ηλεκτρονικού εμπορίου από το Πανεπιστήμιο του Ντούισμπουργκ, υπογραμμίζοντας ότι στην ψηφιακή εποχή κερδίζει όποιος καταφέρει πρώτος να καταγράψει ηλεκτρονικά τις προτιμήσεις των πελατών. Όπως επισημαίνει ο γερμανός καθηγητής οι ψηφιακές λύσεις κάνουν σήμερα πολλές από τις καθημερινές συναλλαγές πιο εύκολες και γρήγορες. Πολλοί είναι, λοιπόν, οι τομείς της οικονομίας που ψηφιοποιούνται και δε διστάζουν να ενταχθούν στο πλαίσιο σε καινοτόμα app. «Έτσι πολλά ξενοδοχεία αναγνωρίζουν πλέον ότι πρέπει να μπουν στον ψηφιακό ανταγωνισμό», αναφέρει ο Μαξιμίλιαν Βάλντμαν. Ωστόσο ο ίδιος εκτιμά ότι μακροπρόθεσμα μια πιθανή απόλυτη κυριαρχία των ψηφιοποιημένων υπηρεσιών στον τομέα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ενδέχεται να στοιχίσει σε πραγματικές θέσεις εργασίας. Σύμφωνα με τον ιδρυτή του «Conichi» στόχος της νέας εφαρμογής δεν είναι πάντως να υποκαταστήσει τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, ούτε να αντικαταστήσει τους πραγματικούς εργαζομένους από ψηφιακούς βοηθούς. Αντίθετα έχει ως απώτερο στόχο την ενσωμάτωση «έξυπνων» ηλεκτρονικών λειτουργιών στην κανονική ροή των ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων.

Ακολουθώντας τα βήματα του πελάτη

Το ηλεκτρονικό σύστημα Conichi λειτουργεί σαν σύστημα πλοήγησης με ένα πομπό (Beacon) που παραπέμπει σε μια τεχνολογία τύπου GPS. Σε κάθε αναζήτηση ενεργοποιείται το εν λόγω σύστημα και στέλνει σήμα αναφορικά με τα διαθέσιμα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην γύρω περιοχή και πληρούν τις προσωπικές επιλογές του εκάστοτε πελάτη. Με άλλα λόγια οι πελάτες δεν χρειάζεται να έχουν κάνει από πριν κράτηση, αφού με το που φτάσουν στο ξενοδοχείο που συνεργάζεται με το «Conichi» τα πάντα λειτουργούν αυτόματα: Δεν χρειάζεται να δώσουν εκ νέου προσωπικά στοιχεία στην είσοδο, ούτε να πληρώσουν, αφού αυτές οι διαδικασίες έχουν γίνει ήδη μέσω της εφαρμογής.

Όπως αναφέρει ο Βάλντμαν το δίκτυο των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων αυξάνεται συνεχώς. Ήδη στην υπηρεσία Conichi έχουν εγγραφεί 50 ξενοδοχεία στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. Στο μεταξύ ήδη από αρχές Σεπτεμβρίου η ιστοσελίδα ξενοδοχειακών κρατήσεων HRS συνεργάζεται με την εφαρμογή Conichi, η οποία φιλοδοξεί με τον τρόπο αυτό να αυξήσει τους εγγεγραμμένους χρήστες της σε 20 εκατομμύρια. Ένα φιλόδοξο πλάνο, που όμως έχει σοβαρές πιθανότητες να υλοποιηθεί.

Χένρικ Μπέμε / Δήμητρα Κυρανούδη

Πηγή: Deutsche Welle




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Mobile Marketing, Web Travel Marketing
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags