Κατηγορίες

We are in Social
Advertising & PR
428 Views

Τα 5 κορυφαία gadgets του 2015

Όπως κάθε τέλος του έτους το WIRED δημοσιεύει τη λίστα με τα 5 κορυφαία gadgets η οποία αποτελεί και μια μίνι τεχνολογική ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει.  Η εύστοχη φετινή βίντο-λίστα του έγκυρου περιοδικού, περιλαμβάνει προϊόντα τα οποία διακρίθηκαν για τις τεχνολογικές καινοτομίες που έφεραν μέσα στο 2015, αλλά και για το ευρύ αντίκτυπο που είχαν στις κατηγορίες τις οποία ανήκουν (wearables, smartphones, τάμπλετς κλπ.), εξελίσσοντάς τις.   Από το τέλος προς την αρχή η λίστα έχει ως εξής:

5. [Κατηγορία] Ψηφιακοί βοηθοί  

930345_cortana.png


Οι ψηφιακές βοηθοί που υπακούν σε φωνητικές εντολές τύπου Microsoft cortana, Apple SIRI, Amazon Alexa, έγιναν εξυπνότερες, περισσότερες, απέκτησαν χιούμορ, και δείχνουν πολλά υποσχόμενες για το εγγύς μέλλον.


4. iPad Pro

930346_ipad_pro

Το iPad Pro με την οθόνη των 12,9 ιντσών είναι μια φαινομενικά μεγάλη και ακριβή συσκευή, που χρειάζεται χρόνο για να “ωριμάσει” και να δείξει τις αρετές της, ιδίως προς τους επαγγελματίες της εικόνας και τους power users.

3. Microsoft Surface Book

930347_Surface-Book.png

Όταν η εμβληματική Microsoft, αποφασίζει να κυκλοφορήσει το δικό της υβρυδικό laptop/tablet το οποίο αναδεικνύει στο έπακρο τις δυνατότητες των Windows 10, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι εντυπωσιακό.

2. [Κατηγορία] Hoverboards

930350_hoverboards

Από τις πλέον πολυσυζητημένες κατηγορίες gadgets με τεράστια απήχηση (και ήδη πολλά βίντεο με τούμπες), τα ηλεκτρικά πατίνια ισορροπίας τύπου hoverboard, ήρθαν στην επικαιρότητα όταν τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά κατασηήματα του κόσμου σταμάτησαν τις πωλήσεις τους λόγω επικινδυνότητας.

1. Apple Watch


930374_apple-watch

 

Αδιαμφισβήτητα το κορυφαίο gadget του 2015, που επίσης αργεί να «ωριμάσει» ως ανάγκη στο καταναλωτικό κοινό, αλλά με τη σύμφωνη γνώμη πολλών εντύπων τεχνολογίας, εξέλιξε την κατηγορία των φορετών gadgets δίνοντας την γνωστή πινελιά της Apple. Την Άνοιξη του 2016, αναμένεται το Apple Watch 2.

Παρακολουθήστε το βίντεο του WIRED:

Πηγή: www.lifo.gr




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Advertising & PR
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Advertising & PR
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Advertising & PR
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Advertising & PR
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Advertising & PR
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Advertising & PR
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Advertising & PR
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags