Κατηγορίες

We are in Social
Social Media
540 Views

Ενδιαφέρουσες Στατιστικές για το Top 10 των Social Media Sites

Τα Social media είναι η κυριαρχούσα δύναμη στον σύγχρονο κόσμο η οποία μπορεί να αλλάξει τη κοινή γνώμη, να κάνει πιο αποδοτικές περισσότερες επιχειρήσεις, να αυξήσει τις πωλήσεις ή να χτίσει και να διαμορφώσει μια επωνυμία ή επιχείρηση.

 

Έχεις πέσει θύμα του να ξοδεύεις ώρες στο Facebook ή του να ξυπνάς τα μεσάνυχτα για να τσεκάρεις Tweets; Αυτό συμβαίνει λόγω της επίδρασης που έχουν τα social media σε όλους μας τη σήμερον ημέρα. Με το πέρασμα των χρόνων, τα social media sites αποδείχτηκαν ότι είναι αποτελεσματικές πλατφόρμες για marketing.

 

Παρακάτω είναι μερικές ενδιαφέρουσες στατιστικές για το top 10 των πιο δημοφιλών site κοινωνικής δικτύωσης.

 

  1. Facebook
    Αυτό είναι το μεγαλύτερο social networking site με τον μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. Υπάρχουν περισσότερες από 1 εκατομμύριο μικρού ή μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις που διαφημίζονται σε αυτό άμεσα ή έμμεσα προωθώντας την ιστοσελίδα τους  και εκτιμάται ότι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ξοδεύουν μέχρι και 100 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση στο Facebook ετησίως.

 

  1. Twitter
    To Twitter είναι ευρέως αγαπητό για τη διάδοση νέων μέσω των tweets. Αυτό το site έχει επιφέρει την επανάσταση στα social media. Περίπου το 81% των εσόδων του Twitter από τη διαφήμιση προέρχεται από τα κινητά.

 

  1. LinkedIn
    Το LinkedIn βοηθάει στο να χτίσεις επαγγελματικά δίκτυα και δέσμευση με άλλους χρήστες. Είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο στο κόσμο που χρησιμοποιείται για αυτό το σκοπό. Σήμερα, έχει πάνω από 332 εκατομμύρια χρήστες και κάθε δευτερόλεπτο προστίθενται σε αυτό δύο νέα μέλη με αποτέλεσμα όλα αυτά να ελκύουν “marketers”.

 

  1. Google +
    Αυτό το site έχει 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαία και χρησιμοποιείται για “relationship marketing”. Σημειώνει θετική αλληλεπίδραση πάνω από το 53% ανάμεσα στους Google+ χρήστες και στα “brands”.

 

  1. YouTube
    Το YouTube αναμένεται να παράγει 5.6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μεικτά έξοδα το 2016. Αυτή τη στιγμή, 6 δισεκατομμύρια ώρες σε βίντεο παρακολουθούνται κάθε μήνα στο YouTube και 1 δισεκατομμύριο βίντεο παρακολουθούνται από κινητά κάθε μέρα.

 

  1. Pinterest
    Το marketing στο Pinterest  είναι ένα άλλο social media εργαλείο το οποίο βοηθάει τα “brands” να αναπτυχθούν ταχύτατα. Υπάρχουν πάνω από 70 εκατομμύρια χρήστες στο Pinterest  από τους οποίους το 80% είναι γυναίκες και το 20% είναι άντρες. Πάνω από 9 εκατομμύρια χρήστες έχουν συνδέσει τους λογαριασμούς τους στο Facebook.

 

  1. Instagram
    Οι “marketers” γνωρίζουν την χρησιμότητα του Instagram marketing και χρησιμοποιούν το Instagram για να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες των ιστοσελίδων τους. Είναι μια θαυμάσια πλατφόρμα για τον διαμοιρασμό οπτικών ιστοριών. Υπάρχουν πάνω από 300 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο Instagram από τους οποίους οι 75 εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες σε ημερήσιο επίπεδο. Το Instagram χρησιμοποιείται ευρέως για το marketing εταιριών.

 

  1. Tumblr
    Αυτή η microblogging πλατφόρμα χρησιμοποιείται για  τον διαμοιρασμό φωτογραφιών, videos, ήχου, ρητών, κειμένου ή οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να προωθήσεις. Έχει πάνω από 420 εκατομμύρια χρήστες και 217 εκατομμύρια blogs που έχουν δημιουργηθεί εκεί, κάνοντας το ένα από τα πιο αγαπημένα.

 

  1. Flickr
    Σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο για εικόνα και βίντεο ανεβάζονται πάνω από 3.5 εκατομμύρια εικόνες καθημερινά από χρήστες και προσφέρει έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο online φωτογραφιών.

 

  1. Reddit
    Το Reddit είναι ένα social networking site που χρησιμοποιείται με σκοπό τη διασκέδαση και όπου τα εγγεγραμμένα μέλη του διαμοιράζονται περιεχόμενο και άμεσα links. Έχει 174 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως.

 

Πηγή δημοσίευσης: aboutnet




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Social Media
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Social Media
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Social Media
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags