Κατηγορίες

We are in Social
Design & Development
384 Views

Μία θαρραλέα κίνηση με τον νέο ad-free Brave browser

brave-browserBrave Browser: A web browser that blocks ads by default. Με αυτόν τον τίτλο αυτο παρουσιάζεται ο Brave Browser που υπόσχεται να μπλοκάρει τις online διαφημίσεις δια παντώς. Μπορεί να το πετύχει αυτό χωρίς αντιδράσεις;

Ήδη οι μεγαλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί του δείχνουν τα δόντια τους. Έμαθαν πλέον να μην αγνοούν ό,τι νέο πάει να βγει αλλά είτε να το εξαγοράζουν ή να το διαλύουν πρίν μεγαλώσει.

Διαβάστε παρακάτω το κείμενο από το cnet.com με τίτλο

Newspapers to Brave browser: Don’t mess with our ads — or else

Browser maker Brave Software wants to rid the Web of the worst parts of online advertising, but the biggest newspapers in the US have launched an attack against the «illegal» plan.

Lawyers from The New York Times, Washington Post, Wall Street Journal and other members of the Newspaper Association of America published a letter Thursday that threatens legal action against the San Francisco-based startup, whose browser can block or replace ads on their websites.

«Your plan to use our content to sell your advertising is indistinguishable from a plan to steal our content to publish on your own website,» the newspaper group’s letter (PDF) said. The newspapers accused Brave of «republication» that violates copyright and trademark laws and websites” terms of use.

Brave Chief Executive Brendan Eich, who has major tech cred from helping to found Firefox developer Mozilla and inventing the Web’s JavaScript programming language, responded in a blog post that the newspaper group misunderstands Brave and browsers in general.

«Contrary to the misstatements of the NAA letter, Brave is the solution, not the problem, for users and publishers,» he said.

​Brave Software CEO and JavaScript inventor Brendan Eich

Brave Software CEO Brendan Eich says his browser is the «solution, not the problem, for users and publishers.»Stephen T. Shankland/CNET

The newspapers” letter targets one small startup but cuts to the heart of a profound problem: how to keep news, video, and other content freely available online without driving away readers through overly annoying and privacy-invading ads.

Online ads slow websites, track your behavior, drain phone batteries, obstruct content and sometimes even deliver attack software. No surprise, then, that 198 million people installed ad-blocking software in 2015. Apple’s Safari, Mozilla’s Firefox andMicrosoft’s Edge browsers also offer reading modes that strip out ads.

The Brave browser loads pages faster by stripping out not just ads but also website software that tracks users. The company eventually will insert ads that target your behavior but promises to keep your behavioral data on your computer and never gather the information itself. It’s not clear yet how many people use the browser, which launched in February, but Brave offers versions for personal computers powered by Windows, OS X and Linux and for phones and tabletspowered by Google’s Android and Apple’s iOS.

Brave’s financial strategy is to share 55 percent of its ad revenue with publishers — 70 percent when users don’t specifically carve off 15 percent for themselves. Brave itself keeps 15 percent and sends 15 percent to ad technology business partners.

The newspapers refuse to participate.

Eich offered his own counterattack. «The news industry has been an active participant in violating individual readers” privacy by benefitting from non-consensual third-party tracking and ads,» he said. «News industry leaders rightly decry the violation of privacy inherent in some NSA or FBI tactics, yet their own complicity in tracking individuals to even more invasive degrees is not addressed.»

The Newspaper Association of America didn’t immediately respond to a request for comment.




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Design & Development
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Design & Development
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Design & Development
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Design & Development
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Design & Development
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Design & Development
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags