Κατηγορίες

We are in Social
Social Media
346 Views

Facebook posts: Μοιραζόμαστε όλο και λιγότερα

Γιατί οι χρήστες του Facebook μοιράζονται πλέον όλο και λιγότερα προσωπικά Facebook posts; Ρεπορτάζ αποκαλύπτει γιατί τώρα τελευταία βλέπετε περισσότερες διαφημιστικές καταχωρήσεις απ” ό,τι παλιότερα και πού ακριβώς πήγαν οι ενημερώσεις των φίλων σας.

Τι εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό στην αρχική σας σελίδα στο Facebook; Μήπως αντί για τις ενημερώσεις και τα notifications φίλων σας βλέπετε – τώρα πια – διαφημιστικές καταχωρήσεις μικρών ή μεγαλύτερων εταιρειών; Αν η απάντηση είναι «ναι» κι αν όλο αυτό το διάστημα ψάχνεστε για τον λόγο που συμβαίνει αυτό, είναι γιατί το κοινωνικό δίκτυο θέλει να βλέπετε αυτές τις ενημερώσεις.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας “The Information”, ναι, συμβαίνει αυτό, συμβαίνει, όμως και το άλλο: οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου έχουν ελαττώσει αισθητά τις αναρτήσεις τους – ανά τον κόσμο – που αφορούν την προσωπική τους ζωή, τη διάδραση με φίλους, τις φωτογραφίες και τα video που έκαναν την ιστοσελίδα το προσωπικό ημερολόγιο του καθενός και αποτελούσαν τη δύναμη της στο Διαδίκτυο.

Το πανίσχυρο κοινωνικό δίκτυο έχασε ένα 5,5% αυτής της δύναμης του κατά τη διάρκεια του 2014, ένα 21% μέσα στο στο 2015 και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η πτώση συνεχίζεται και κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Το δεδομένο είναι ένα: οι χρήστες του Facebook μοιάζουν απρόθυμοι πια στο να μοιραστούν σκέψεις, φωτογραφίες και απόψεις με τον τρόπο που το έκαναν παλιά.

Κι όπως γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα αυτό είναι ένα σοβαρότατο πρόβλημα για την εταιρεία που προσπαθεί να το λύσει, επιστρατεύοντας ομάδες ειδικών και updates, τύπου «δες τι συνέβη πέρσι τέτοια μέρα στη σελίδα σου και μοιράσου το», «κλείνεις 7 χρόνια φιλίας με τον τάδε, γιόρτασε το», «σήμερα έχει γενέθλια ο τάδε κι η τάδε» και άλλες υπηρεσίες σε αυτό το ύφος.

Ωστόσο, και για την ώρα, το κλίμα που έχει δημιουργηθεί με τις μειωμένες αναρτήσεις χρηστών στο Facebook  μοιάζει μη αναστρέψιμο και παρά τις διαβεβαιώσεις από πηγές και στελέχη της εταιρείας ότι ο κόσμος εξακολουθεί να μοιράζεται πληθωρικά σκέψεις, ατάκες, βίντεο, φωτογραφίες και όσα αφορούν την καθημερινότητα του και τη διάδραση με φίλους και αγαπημένους που ακολουθεί.   Την ίδια στιγμή το ρεπορτάζ που αποκάλυψε την κρίση που αντιμετωπίζει το κοινωνικό δίκτυο, τη μεγαλύτερη μετά από χρόνια δίνει και κάποιες εξηγήσεις που ίσως θα έκαναν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να θυμώσει.   Λόγου χάριν, μέσα στα χρόνια δημιουργήθηκαν κι άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να μην έσκασαν σαν πυροτέχνημα στη ζωή των χρηστών, έκαναν, όμως, αρκετά καλή δουλειά, ειδικά σε ό,τι αφορά τα κινητά και τα tablets, που βρίσκονται στα χέρια του νεαρού πληθυσμού της υφηλίου. Επίσης, τονίζεται ότι το Facebook πρέπει επιτέλους να αποφασίσει τι θέλει να κάνει και να είναι: ένα ισχυρό Μέσο άποψης και έκφρασης στη διάθεση του Μέσου ανθρώπου ή μία τεράστια πλατφόρμα διαφήμισης, φιλική κυρίως σε μεγάλα brands και πολυεθνικές;

Και ωραίο το live streaming με τα video μέσω Facebook, ωστόσο για ποιόν είναι τόσο ωραίο; Σε ποιόν απευθύνεται; Όπως τονίζεται στο ρεπορτάζ, ένα δίκτυο που μεγαλώνει τόσο πολύ, λειτουργεί όλο και πιο αποτρεπτικά στο να μοιραστούν οι χρήστες κάτι πολύ προσωπικό… «Η πτώση σε ό,τι αφορά τις προσωπικές αναρτήσεις, φυσικά και δεν σημαίνει τέλος εποχής για το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Πρόκειται ακόμη για μία πανίσχυρη βάση δεδομένων, με μασίφ κοινό. Ωστόσο, το πρόβλημα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν για το μέλλον του Facebook, για το πώς θα καταφέρει να συντηρήσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων που το εμπιστεύονται», καταλήγει το άρθρο.

Πηγή: www.lifo.gr




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Social Media
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Social Media
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Social Media
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags