Κατηγορίες

We are in Social
Design & Development
577 Views

Παρασκευή και 13 στην Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου

eled_staff
Ξεκίνησα να γράφω ένα άρθρο για «Το ανθρωποφάγο και brandοφάγο διαδίκτυο… ή μήπως και όχι» και κατέληξα να γράφω κάτι για την εταιρεία μας… Αλλάζω λοιπόν τον τίτλο σε «Παρασκευή και 13 στην Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου», αλλάζω και κάποια πράγματα στο κείμενο και ακολουθεί μια κατάθεση σκέψεων που ίσως και να είναι τελικά κατάθεση ψυχής…
Οι συνάδελφοι στην εταιρεία νομίζουν ότι ετοιμάζω ένα brief για έναν νέο πελάτη. Δε θέλω να ξέρουν ότι γράφω για αυτούς…
Θέλω να γράψω για αυτούς που είναι εδώ αλλά και για όσους άλλους έχουν περάσει από την ΕΛΕΔ, εδώ και αρκετό καιρό. Την Τρίτη (πριν από 3 ημέρες) ωρίμασε η ιδέα του τι ήταν αυτό που ήθελα να γράψω. Βλέπεις, παρά την κρίση, παρά τη φτώχεια μας (με ή χωρίς εισαγωγικά), παρά τα όσα προβλήματα, είμαστε εδώ αγαπημένοι, μονοιασμένοι, δημιουργικοί… πάμε παρακάτω. Σήμερα, Παρασκευή και 13, μια ημέρα σύμβολο της ατυχίας, πήρα την απόφαση να γράψω για το πόσο τυχερός είμαι…
Την Τρίτη λοιπόν, κάναμε ένα απίστευτα δημιουργικό meeting και πήραμε αποφάσεις για την επόμενη μέρα της εταιρείας. Σύντομα θα διαπιστώσετε τι εννοώ. Στο meeting αυτό, αρχίσαμε και τα «θυμάσαι τότε που…». Και θυμηθήκαμε, και συχνά θυμάμαι και συνειδητοποιώ πως πέρασαν σχεδόν 11 χρόνια που υπάρχει η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου. Σχεδόν 4.000 ημέρες ή 30.000 εργατοώρες!!! Περισσότεροι από 1500 πελάτες, 3000 ραντεβού και προσφορές και, και, και…
Κι όμως, στα τόσα χρόνια, μέρες, ώρες, δυσκολεύομαι να θυμηθώ περισσότερες από 5 φορές που είχαμε ένταση και ουσιαστικά κανέναν τσακωμό.
Πέρασε κόσμος και κοσμάκης από εδώ. Κομμάτι της μεγάλης οικογένειας της ΕΛΕΔ, όλοι προσέφεραν από κάτι. Ως άνθρωπος συνδιαμόρφωσα και συνδιαμορφώνω με όλα αυτά τα παιδιά, τον χαρακτήρα μου, την προσωπικότητά μου, την επαγγελματική μου ταυτότητα. Συνέταιροι ή συνεργάτες, όλοι μα όλοι, προσέφεραν τόσο στην εταιρεία, όσο και σε εμένα, το «μεγάλο αφεντικό». Απεχθάνομαι τη λογική αφεντικό και υπάλληλος…
Η μεγάλη διαφορά μας είναι ποιος είναι υπόλογος έναντι του Κράτους. Κατά τα λοιπά, βγάζουμε, βγάζεις. Δε βγάζουμε… μάλλον θα ψάξεις μόνος σου για άλλη δουλειά.
Σε όλους όσους έχω συνεργαστεί λέω δύο πράγματα:
α. Οφείλεις να λειτουργείς σαν αφεντικό, οφείλω να λειτουργώ ως υπάλληλος. Μόνο έτσι θα νιώσεις δικό σου αυτό που κάνεις, μόνο έτσι θα μπορώ να καταλάβω τις ανάγκες σου, τα θέλω σου, τις δυνατότητές σου, την κούρασή σου, τα νεύρα σου. Μπορείς, πάμε μαζί. Δεν μπορείς, χάρηκα που σε γνώρισα.
β. Πόσα θέλεις να παίρνεις; Μπορεί η εταιρεία να στα δώσει, έχει καλώς. Δεν μπορεί, αναζητάς κάπου αλλού την τύχη σου για να τα βρεις. Ο κάθε άνθρωπος ξέρει τι αξίζει και με πόσα είναι ευχαριστημένος. Αν δεν τα βρει κάπου, πάντα θα ψάχνει για κάτι καλύτερο. Γιατί λοιπόν να επενδύσεις σε έναν άνθρωπο που θα έχει στο μυαλό του να φύγει;
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου είναι το τέταρτο παιδί μου. Μάλιστα χρονολογικά, προηγείται του Γιάννη, του Νικόλα και της Κατερίνας. Η ΕΛΕΔ, βέβαια έχει τρεις μαμάδες. Βάνα, Λίτσα, Μερόπη, πίστεψαν στην ιδέα, ακολούθησαν την τρέλα μου και μαζί, ως συνέταιροι, δημιουργήσαμε αυτό το παιδάκι…
Ως παιδί λοιπόν, απαίτησε και απαιτεί θυσίες. Ειδικά στην Ελλάδα και ακόμη ειδικότερα στην Ελλάδα της κρίσης, το να είσαι μικροεπιχειρηματίας – και μάλιστα στον τομέα της διαφήμισης – ισοδυναμεί με το βρίσκεσαι μόνος στη ζούγκλα… Αγωνίζεσαι, προσεύχεσαι, για να επιβιώσεις… Πετάγεσαι στον ύπνο σου, σκέφτεσαι συνεχώς, έχεις ένα μόνιμο άγχος. Αυτή είναι ίσως και η σημαντικότερη διαφορά των «υπαλλήλων» από τα «αφεντικά».
Κλείνω, για να μην κουράζω…
Γενικά στη ζωή μου νιώθω ευλογημένος. Προέρχομαι από μια οικογένεια με όλη τη σημασία της λέξης. Τα αδέρφια μου, οι γονείς μου ήταν και είναι πάντα οι καλύτεροί μου φίλοι, οι αέναοι συμπαραστάτες μου.
Η οικογένεια που δημιουργήσαμε με την Ασπασία, ακριβώς στα ίδια πρότυπα. Η Ασπασία είναι πραγματικά ό,τι καλύτερο μπορούσε να μου δώσει η ζωή για συνοδοιπόρο. Τα παιδάκια μας με τη σειρά τους, κάθε μα κάθε μέρα μάς κάνουν περήφανους.
Περήφανος όμως νιώθω και ευλογημένος και για το παιδί ή – ίσως πιο σωστά – για την οικογένεια που λέγεται ΕΛΕΔ – Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου. Συνοδοιπόροι τα κορίτσια, συμπαραστάτες και μέλη της οικογένειας, όλοι όσοι συνεργαστήκαμε. Κάποιοι ξεχωρίζουν, κάποιοι όντως προσέφεραν (προσφέρουν) περισσότερα. Με τους περισσότερους, νιώθω φίλος, με όλη τη σημασία της λέξης. Σας ευχαριστώ όλους για όλα. Ένα – λίγο – μεγαλύτερο ευχαριστώ σε αυτούς που είμαστε ακόμη μαζί.

Κλείνοντας αυτή την μικρή «ιστορική αναδρομή», κατάθεση σκέψεων, ψυχής, ότι εσείς νομίζετε, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στους αμέτρητους συνεργάτες που είχα και έχω την χαρά να δουλέψω μαζί τους, όλα αυτά τα χρόνια. Τιμή μου η συνεργασία μαζί σας, ακόμη μεγαλύτερη τιμή, η φιλία σας.

Παρασκευή και 13 λοιπόν, όταν άλλοι προσέχουν μην πάθουν κακό, εγώ νιώθω τόσο μα τόσο τυχερός… Ίσως τελικά όλα στη ζωή, είναι θέμα οπτικής…
Απόστολος Ι. Ανδριανάκος
Υ.Γ. Σε άλλο άρθρο θα αναφερθώ στους «πελάτες»… Περισσότερες από 1500 εταιρείες, αμέτρητα στελέχη, δεκάδες φίλοι, ελάχιστες «κακές συνεργασίες». Θες να είναι η μοίρα, θες να είναι η καλή δουλειά, θες η τύχη, δεν ξέρω… Αυτό που ξέρω είναι ότι η ΕΛΕΔ στάθηκε όρθια μέσα στην κρίση, γιατί το 52% των «πελατών» μας, είναι σύσταση άλλων «πελατών». Πόσα ευχαριστώ και σε ποιον να τα πρωτοπείς;



Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Design & Development
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Design & Development
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Design & Development
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Design & Development
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Design & Development
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Design & Development
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Design & Development
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home3/socializers/public_html/wp-includes/functions.php on line 3297