Το Instagram άλλαξε logo μετά από σχεδόν έξι χρόνια. Αντί το γνωστό καφέ με την Polaroid που όλοι γνωρίζουμε περάσουμε στη νέα εποχή με περισσότερο χρώμα και πιο flat design.
Το νέο εικονίδιο του κοινωνικού δικτύου με 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες απλοποιήθηκε, ωστόσο ακόμα έχει σαν θέμα του την φωτογραφική μηχανή.
Το ίδιο ισχύει και για εμφάνιση των λογοτύπων των Hyperlapse, Boomerang, και Layout προσπαθώντας να δέσει και τις τέσσερις εφαρμογές μαζί.
Το Instagram όμως δεν έμεινε μόνο στο redesign του εικονιδίου του app, αλλά στην ίδια την εφαρμογή, υιοθετώντας μια πιο απλοποιημένη ασπρόμαυρη εμφάνιση.
Περισσότεροι από 400 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως μοιράζονται περισσότερα από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες και videos σε ημερήσια βάση μέσω του Instagram.
O υπεύθυνος σχεδιασμού του Instagram, Ian Spalter, αναφέρει τα εξής: «Το Instagram ιδρύθηκε πριν 5 χρόνια. Ήταν ένα μέρος, όπου μπορούσατε εύκολα να επεξεργαστείτε και να μοιραστείτε φωτογραφίες. Μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το Instagram πλέον είναι μια κοινωνία πολλαπλών ενδιαφερόντων, όπου οι χρήστες μοιράζονται περισσότερες φωτογραφίες και videos από ποτέ, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία, όπως το Boomerang και το Layout, ενώ συνδέονται με νέους τρόπους μέσω του Explore.»
Πέραν των προφανών αλλαγών, το Instagram βελτίωσε και κάποιες αφανείς λεπτομέρειες. Πλέον η εφαρμογή χρησιμοποιεί standard iOS και Android components, γραμματοσειρές και patterns. Η τελική εντύπωση είναι όμως ότι έχουμε στα χέρια μας μια πιο καθαρή και μοντέρνα εκδοχή της εφαρμογής, που όλοι γνωρίζουμε.
Το Instagram δουλεύει επάνω σε αυτό το redesign σχεδόν ένα χρόνο και δοκίμασαν πάνω από 300 εικονίδια, προτού καταλήξουν στη βασική υποψηφιότητα τον Νοέμβριο. Έπειτα, η εταιρεία εργάστηκε στην ανανέωση του user interface, το οποίο δοκιμαζόταν από αρχές του έτους.
Περισσότεροι από 400 εκ. χρήστες παγκοσμίως μοιράζονται περισσότερα από 80 εκ. φωτογραφίες και videos σε ημερήσια βάση μέσω του Instagram.
Leave a Reply