Κατηγορίες

We are in Social
SEO | SEM | PPC | Web Design
278 Views

Google Toothbrush Test: Ποιο ειναι το τεστ του Larry Page

google-office_33158Τι σχέση έχει η Google με μία οδοντόβουρτσα; Ποιο είναι το toothbrush test του Larry Page;

Η Google δεν είναι μία απλή μηχανή αναζήτησης. Αποτελεί έναν παγκόσμιο όμιλο τεχνολογίας με χιλιάδες projects και εργαζόμενους. Για πολλές start-ups το όνειρο είναι να δημιουργήσουν κάτι που θα τραβήξει το βλέμμα των ανθρώπτων της Google για να τους εξαγοράσει. Ωστόσο πως τελικά αποφασίζεται ποια εταιρία είναι αυτή που αξίζει την προσοχή της Google;

Οι εξαγορές δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είχαμε γράψει και στο παρελθόν για το μεγαλόπνοο πλάνο της Google με την Alphabet. Εταιρίες κολοσσοί όπως η Google προσπαθούν να αγοράσουν τη μικρή start-up στα ξεκινήματά της προβλέποντας τι μπορεί να προσφέρει στο μέλλον. Αν αργήσουν πολύ η εταιρία μεγαλώνει και ακριβαίνει.

Ο Larry Page, ένας εκ των συνιδρυτών της Google, αφού εξετάσει τις προτάσεις των συνεργατών του για ό,τι νέο υπάρχει στο χώρο της τεχνολογίας και πληροφορίας, κάνει το toothbrush test (τεστ της οδοντόβουρτσας) για να δει τις δυνατότητες που προσφέρονται.

Το toothbrush test είναι η εξής ερώτηση:

«Is this something you will use once or twice per day, and does it make your life better?»

Δηλαδή, προσφέρει η εταιρία κάτι που όλοι μας θα χρησιμοποιούμε μία με δύο φορές την ημέρα και θα μας κάνει τη ζωή καλύτερη;

Αν η απάντηση είναι θετική, η start-up περνάει το τεστ και αρχίζουν οι διαπραγματεύσεις.

Σκεφτείτε το όταν θα οραματίζεστε την επόμενη μεγάλη ιδέα.




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
SEO | SEM | PPC | Web Design
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
SEO | SEM | PPC | Web Design
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags