Κατηγορίες

We are in Social
Social Media
285 Views

Dark Facebook Posts: Τι είναι και πότε πάμε στη σκοτεινή πλευρά

Dark facebook posts ή αλλιώς unpublished posts στο timeline της εταιρίας. Τι είναι πάλι αυτό; Πως μπορεί ένα μη δημοσιευμένο post να βοηθήσει στη στρατηγική marketing ενός brand;

Τι είναι τα dark posts; 

Βάσει της Google είναι: UNPUBLISHED POST IS A STATUS UPDATE, LINK SHARE, VIDEO OR PHOTO THAT WAS NEVER MEANT TO BE SHARED AS AN ORGANIC POST. STAYING TRUE TO ITS NAME, IT’S NEVER PUBLISHED BUT IS ONLY SURFACED AS AN AD.

Τα dark posts είναι το μυστικό όπλο του κάθε marketer στην προσπάθειά του να στοχεύσει με ακρίβεια. Πρόκειται για αόρατα posts που επιτρέπουν τη στόχευση σε συγκεκριμένα κοινά χωρίς να εμφανίζονται στο timeline της εταιρίας. Ας το εξηγήσουμε καλύτερα.

Έχουμε για παράδειγμα μία τουριστική εταιρία, ένα ξενδοδοχείο. Ποστάρουμε καθημερινά στο facebook τα νέα του ξενοδοχείου, νέες υπηρεσίες, δωμάτια, κλπ. Θέλουμε όμως να γράψουμε ότι το ξενοδοχείο μας προσφέρει διακριτικότητα και ιδιωτικότητα για επαγγελματίες ταξιδιώτες (business travelers) για τα κρυφά ραντεβού τους. Επειδή τέτοιο post θα ξεκινούσε θύελλα αρνητικών σχολίων αλλά έχουμε διακρίνει ένα κοινό που το αναζητά, θα πάμε στη σκοτεινή πλευρά.

Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μια δημοσίευση για μη δημοσιευμένη Σελίδα;

Παρακάτω είναι οι οδηγίες που διαβάσαμε από το Facebook business.

Μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση Σελίδας είναι μια δημοσίευση Σελίδας που εμφανίζεται στις Ενημερώσεις, αλλά όχι στη Σελίδα σας. Οι μη δημοσιευμένες δημοσιεύσεις Σελίδας χρησιμοποιούνται συχνά για τη δημιουργία διαφημίσεων στις Ενημερώσεις που δεν θα εμφανίζονται στη Σελίδα σας.

Για να δημιουργήσετε μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση Σελίδας:

  1. Πηγαίνετε στο Power Editor.
  2. Πατήστε στο πάνω μέρος της σελίδας και επιλέξτε Δημοσιεύσεις Σελίδας από το μενού.
  3. Πατήστε το αναπτυσσόμενο μενού Σελίδες αριστερά και επιλέξτε τη Σελίδα για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση.
  4. Πατήστε το μπλε κουμπί Δημιουργία δημοσίευσης.
  5. Επιλέξτε τον τύπο της δημοσίευσης που θέλετε να δημιουργήσετε και συμπληρώστε τις πληροφορίες που θα περιλαμβάνει.

  6. Επιλέξτε Αυτή η δημοσίευση θα χρησιμοποιείται μόνο ως διαφήμιση αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη δημοσίευση μόνο ως διαφήμιση ή επιλέξτε Αυτή η δημοσίευση θα αναρτηθεί στη Σελίδα αν θέλετε η δημοσίευση να εμφανιστεί στη Σελίδα σας.
  7. Πατήστε Δημιουργία δημοσίευσης. Ωστόσο, η δημοσίευση δεν εμφανίζεται ακόμα. Η δημοσίευση αποθηκεύεται στη λίστα των δημοσιεύσεών σας. Αν αναρτήσετε τη δημοσίευση στη Σελίδα σας, θα έχετε την επιλογή να εμφανίσετε τη δημοσίευση μόνο σε συγκεκριμένες γλώσσες και τοποθεσίες.
  8. Όταν είστε έτοιμοι να τη χρησιμοποιήσετε, επιλέξτε το κουτάκι δίπλα στη δημοσίευση και διαλέξτε μία από τις επιλογές από το αναπτυσσόμενο μενού Ενέργειες.

Πηγή: Facebook business

Τι κρατάμε

Τα Dark posts είναι βασική παράμετρος της στρατηγικής μας στα social media. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε ακόμα και σαν ευκαιρία να δοκιμάσουμε αναρτήσεις νέων προϊόντων ή υπηρεσίων για να ελέγξουμε αντιδράσεις, προτού κάνουμε επίσημες αναρτήσεις. Εσείς το σκέφτεστε αν θα πάτε dark;




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Social Media
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Social Media
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Social Media
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Social Media
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Social Media
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Social Media
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags