Κατηγορίες

We are in Social
Cybersociety
161 Views

Kaspersky Lab: Ποια η συμπεριφορά των παιδιών στο ιντερνετ

Σύμφωνα με την έρευνα Growing Up Online – Connected Kids, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και το ινστιτούτο “iconKids&Youth”, αγόρια και κορίτσια ηλικίας 8-16 ετών συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά στο Διαδίκτυο, που σημαίνει ότι απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις για να είναι ασφαλή. Αυτό αποτελεί χρήσιμη πληροφορία για τους γονείς που θέλουν να προστατεύσουν τα παιδιά τους από τις διαδικτυακές απειλές.

Στα κορίτσια αρέσει να χρησιμοποιούν smartphones, ενώ τα αγόρια προτιμούν υπολογιστές και κονσόλες παιχνιδιών. Τα αγόρια είναι γενικά πιο πιθανό να εθιστούν σε παιχνίδια στον υπολογιστή: τα αναφέρουν πιο συχνά στη λίστα των καθημερινών τους online δραστηριοτήτων, ενώ τα κορίτσια επιλέγουν την επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων και instant messengers. Αναφορικά με την προτιμώμενη μέθοδο επικοινωνίας τους, τα κορίτσια αναφέρουν πιο συχνά τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα μηνύματα, πράγμα το οποίο δεν αποτελεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη την αγάπη τους για τα smartphones.

Πιθανόν λόγω της κοινωνικότητας τους, τα κορίτσια τείνουν να επιλέγουν πιο συχνά μέλη της οικογένειας ή φίλους τους ως πηγή πληροφόρησης, ενώ τα αγόρια βασίζονται περισσότερο στο Διαδίκτυο για ειδήσεις. Τα αγόρια είναι επίσης πιο πιθανό σε σύγκριση με τα κορίτσια να νομίζουν ότι ξέρουν πως να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο και πως να προστατεύουν τον εαυτό τους όταν βρίσκονται online.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την έρευνα, τα αγόρια είναι λιγότερο συνεσταλμένα στο Διαδίκτυο από ό, τι τα κορίτσια: παρέχουν πολλές προσωπικές τους πληροφορίες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και προσποιούνται ότι είναι μεγαλύτερα από ό, τι πραγματικά είναι. Προσπαθούν επίσης να παρακάμψουν προγράμματα γονικού ελέγχου στις συσκευές τους και κρύβουν πληροφορίες σχετικά με τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα από τους γονείς τους. Και υπάρχει κάτι να κρύψουν, σύμφωνα με δική τους ομολογία, καθώς τα αγόρια σε σύγκριση με τα κορίτσια είναι πιο πιθανό να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους.

Ο Andrei Mochola, Head of Consumer Business της Kaspersky Lab, συμβουλεύει

“Η έρευνα δείχνει ότι οι γονείς αγοριών θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε ό, τι κάνουν τα αγόρια τους στο Διαδίκτυο. Πρέπει να χρησιμοποιούν ενημερωμένα προγράμματα γονικού ελέγχου που δεν θα είναι δυνατό να παρακαμφτούν για να προφυλαχθούν τα παρορμητικά αγόρια τους από ανεπιθύμητες ή επικίνδυνες πληροφορίες, π.χ. παιχνίδια που δεν προορίζονται για παιδιά. Εν τω μεταξύ, οι γονείς κοριτσιών πρέπει να δώσουν περισσότερη προσοχή στα άτομα με τα οποία επικοινωνούν διαδικτυακά οι κόρες τους. Τα κοινωνικά δίκτυα και οι messengers χρησιμοποιούνται συχνά από αμφίβολους χαρακτήρες για να κερδίσουν δόλια την εμπιστοσύνη ενός παιδιού

Περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με την προστασία των παιδιών στο Διαδίκτυο είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση kids.kaspersky.com. Πληροφορίες σχετικά με μια τεχνική λύση γι’ αυτά τα προβλήματα είναι διαθέσιμες στη σελίδα του KasperskySafeKids.

Η Kaspersky Lab παρέχει επίσης σε φοιτητές και νέους επαγγελματίες την ευκαιρία να αναπτύξουν λύσεις που κρατούν τα παιδιά ασφαλή online. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διεθνή διαγωνισμό Talent Lab μπορεί να βρείτε στον ειδικό ιστότοπο academy.kaspersky.com/talentlab.

Πηγή: Techgear.gr




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Cybersociety
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Cybersociety
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags