Κατηγορίες

We are in Social
Internal
135 Views

Απολογισμός Δράσεων ΕΚΕ της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου – 2016

probono-eled

Από τις αρχές του 2009, έχοντας επιδείξει έντονη κοινωνική δραστηριότητα γίναμε δεκτοί στο Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (www.csrhellas.org). Το θεωρούμε συνέπεια απέναντι στις επιταγές που ορίζει η εταιρική κοινωνική ευθύνη, ηθικό χρέος της εταιρείας μας και αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας μας, να συνεχίσουμε να το πράττουμε για τα επόμενα πολλά πολλά χρόνια.

Γενικά η φιλοσοφία μας είναι «κάνε το καλό και ρίξ’το στο γυαλό». Κάνουμε μια εξαίρεση και παρουσιάζουμε τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου για το 2016, για τρεις κυρίως λόγους:

Για να δείξουμε ότι η κρίση μπορεί να έχει επιφέρει πολλά δεινά, αλλά δεν μπορεί να μας στερήσει τον ανθρωπισμό μας, την αλληλεγγύη, τη βοήθεια στο συνάνθρωπο.

Για να ξέρουν οι οργανισμοί, φορείς, που έχουν Μη Κερδοσκοπικό χαρακτήρα και προσφέρουν στο συνάνθρωπό μας, ότι υπάρχει μια εταιρεία που μπορεί να τους βοηθήσει, χωρίς – εννοείται – αμοιβή. Βάζουμε έτσι και εμείς, το δικό μας λιθαράκι, ώστε να βοηθήσουμε αυτούς που θέλουν να προσφέρουν και έχουν πραγματικά ανάγκη από βοήθεια.

Για να εμπνευστούν κι άλλοι συνάδελφοι, κι άλλες εταιρείες, κι άλλοι άνθρωποι. Δεν έχει σημασία αν θα προσφέρουμε χρήματα, τις υπηρεσίες μας ή απλά ένα χαμόγελο, ένα χέρι βοηθείας ή λίγη ψυχολογική υποστήριξη, σε όποιον τα έχει ανάγκη. Σημασία έχει, να είμαστε διαθέσιμοι να προσφέρουμε, όσο και όπως μπορούμε.

Στην ΕΛΕΔ έχουμε προσφέρει μέσα από την καρδιά μας υπηρεσίες διαδικτύου αφιλοκερδώς με στόχο την προβολή και στήριξη όσων αδυνατούν να το αξιοποιήσουν για την ανάδειξή του ως ενός κοινωνικά «ενεργού» μέσου, με κοινωνική συνείδηση και ανθρώπινο πρόσωπο.

Ειδικά για το 2016, προβήκαμε σε διάφορες ενέργειες. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

Greecerace

8ο Greece Race for the Cure® – Άλμα Ζωής

www.greecerace.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας – Online εγγραφή, δήλωση ομάδας, πληρωμή

Το Race for the Cure® είναι ο μεγαλύτερος θεσμός με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού στον κόσμο.

Στην Ελλάδα διοργανώνεται από το 2009, από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» με την έγκριση της Οργάνωσης Susan G. Komen for the Cure ®.

Το Greece Race for the Cure ® αποτελεί πλέον έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες με στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη, ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό event με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 90.000 συμμετοχές σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης.

Το Greece Race for the Cure ® πραγματοποιείται κάθε Σεπτέμβριο στην Αθήνα και η ΕΛΕΔ συμμετέχει ως χορηγός υπηρεσιών, από το 2010.

Makeawish

Κάνε μια Ευχή – Make a wish

www.makeawish.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας – Ηλεκτρονικό κατάστημα – Online Δωρεές (υπό κατασκευή)

Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) είναι μία Αστική, Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που κάνει πραγματικότητα τις επιθυμίες παιδιών (3-18 ετών) με σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή τους ασθένειες. Είναι από τις κορυφαίες, στο είδος της, ΜΚΟ στην Ελλάδα, χωρίς να λαμβάνει κρατική επιχορήγηση.

Η Καρδιά του Παιδιού

H καρδιά του παιδιού

www.kardiapaidiou.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας (υπό κατασκευή)

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Προστασίας Ενημέρωσης & Βοήθειας Καρδιοπαθών Παιδιών με διακριτικό τίτλο «Η Καρδιά του Παιδιού» είναι Σωματείο Μη Κερδοσκοπικού Περιεχομένου, Ιδιωτικού Δικαίου και ιδρύθηκε επίσημα το 1983 από γονείς καρδιοπαθών παιδιών με σκοπό την ηθική, ψυχολογική, υλική στήριξη και την παροχή πληροφόρησης στις οικογένειες των παιδιών με σκοπό την προστασία, ενημέρωση και βοήθεια των παιδιών που πάσχουν από Συγγενείς Καρδιοπάθειες αλλά και των οικογενειών τους.

ΜΑΧΗ Για Τα Αυτοάνοσα

Μάχη για τα αυτοάνοσα

www.maxi.org.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας

Η «Μάχη» είναι Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία για την καταπολέμηση των αυτοάνοσων νοσημάτων αλλά και την ενημέρωση του κόσμου πάνω σ αυτά.

Wincancer

WinCancer – Δημήτρης Σιάχος

www.wincancer.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδας – Σχεδιασμός Λογοτύπου – Social Media

Ο Δημήτρης Σιάχος, μάχεται εδώ και 19 χρόνια με τον καρκίνο. Οι σταθμοί σε αυτό τον αγώνα είναι:
Το 1998, όταν πρωτοδιαγνώστηκε ο καρκίνος, του έδωσαν μία εβδομάδα ζωή και τον νίκησε.
Το 2006, νέος κύκλος χημειοθεραπειών και πάλι νικητής ο Δημήτρης.
Το 2015 ξεκινά η τρίτη μεγάλη μάχη του Δημήτρη, την οποία αυτή τη φορά αποφάσισε να δώσει δημόσια. Δημιουργήσαμε λοιπόν το wincancer.gr για να καταγράφει ο Δημήτρης την καθημερινότητά του, τη μάχη του, τα κενά του Εθνικού Συστήματος Υγείας, αλλά και τη μάχη των ανθρώπων που βρίσκονται γύρω από τους ασθενείς.
Πάνω απ’ όλα όμως, στεκόμαστε αρωγοί στον τιτάνιο αγώνα του Δημήτρη, όχι μόνο ενάντια στην ασθένεια, αλλά και στον κοινωνικό αποκλεισμό, στην δίχως λόγο ντροπή που νιώθουμε για κάποια πράγματα που μας συμβαίνουν.

Ο Δημήτρης επαναλαμβάνει συνεχώς: «Με τη βοήθεια του Θεού, με την αγάπη των ανθρώπων με Πίστη κι Ελπίδα θα βγω για άλλη μια φορά νικητής».
Θα βγεις φίλε, θα βγεις!

Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα

Επίσης η εταιρεία μας συμμετείχε στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar του Χατζηκυριακείου Ιδρύματος, προσφέροντας προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, Homecorner.gr

Τέλος, η εταιρεία μας στηρίζει σε σταθερή μηνιαία βάση, το Συσσίτιο συνανθρώπων μας που το έχουν ανάγκη, σε συγκεκριμένη ενορία των Δυτικών Προαστίων (για εύλογους λόγους δεν αναφέρουμε σε ποια).




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Internal
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Internal
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Internal
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Internal
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Internal
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Internal
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Internal
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
26 Μαΐου 2015
Internal
Twitter και Flipboard: Ο γάμος του 1 δις δολαρίων
Twitter και Flipboard βρίσκονται σε συζητήσεις συνεργασίας και συγχώνευσης με το ποσό της αγοράς του Flipboard από το twitter να εκτιμάται στο 1 δις δολάρια.
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Internal
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Internal
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;

Tags