Κατηγορίες

We are in Social
Cybersociety
61 Views

Γιατί δεν πρέπει να φορτίζετε τα κινητά σας δημοσίως

Μην φορτίζετε το κινητό σας σε δημόσιους χώρους. Σχετικό άρθρο του CNN Money με τον τίτλο «Παρακαλώ σταματήστε να φορτίζετε τα κινητά σας σε δημόσιες θύρες», εξηγούν τους κινδύνους.

Τέτοιες δημόσιες θυρίδες φόρτισης κινητών υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα αεροδρόμια, σε πάρκα και κεντρικές πλατείες στις μεγαλουπόλεις, ακόμα και σε καφετέριες, αλλά ο Drew Paik (της εταιρείας Authentic8, η οποία ειδικεύεται σε ζητήματα ασφαλείας των νέων τεχνολογιών) εξηγεί πως ποτέ δεν μπορεί να ξέρει κανείς αν κάποιος χάκερ έχει «πειράξει» αυτή τη θύρα φόρτισης και τονίζει πως αν αυτό έχει συμβεί, τότε είναι πανεύκολο για αυτόν να ανασύρει από το τηλέφωνό σας προσωπικά στοιχεία, αρχεία και ό,τι άλλο θέλει, με την ίδια ακριβώς άνεση που κάποιος μεταφέρεις με το αντίστοιχο καλώδιο φόρτισης, data σε άλλες συσκευές σου όπως το pc ή το tablet σου μέσω της θύρας USB.

Το πόσο μεγάλη άγνοια υπάρχει για την επικινδυνότητα της φόρτισης κινητών ή άλλων συσκευών με καλώδιο σε δημόσια θύρα USB, το συνειδητοποίησαν τα μέλη της εταιρείας Authentic8, σε πρόσφατο συνέδριο για την ασφάλεια των νέων τεχνολογιών που έγινε στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας προχώρησαν σε ένα είδος «κοινωνικού πειράματος» στο συνέδριο, τοποθετώντας σε κεντρικό σημείο του συνεδριακού χώρου, έναν «σταθμό – φόρτισης» με δημόσιες θύρες.

Έτσι διαπίστωσαν πως το 80% των ανθρώπων έσπευσαν να φορτίσουν τα κινητά τους τηλέφωνα χωρίς να κάνουν καμία ερώτηση για το αν είναι ασφαλής η θύρα και μάλιστα αυτό το έκαναν οι συμμετέχοντες σε ένα συνέδριο που είχε θέμα τα προβλήματα ασφαλείας των νέων τεχνολογιών.

Όπως τονίζουν προς το παρόν δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εντοπίσεις αν μια δημόσια θύρα φόρτισης έχει «πειραχτεί» από χάκερς έτσι οι ειδικοί σου συστήνουν να φορτίζεις το κινητό σου μόνο στο σπίτι ή σε έναν άλλο προσωπικό σου χώρο και να προμηθευτείς μια φορητή USB μπαταρία για να μην ξεμείνεις ποτέ χωρίς μπαταρία στο δρόμο.




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Cybersociety
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Cybersociety
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags