Κατηγορίες

We are in Social
Internal
147 Views

Facebook Jobs: Βρείτε δουλειά μέσω του Facebook

Το άγχος της συνέντευξης για μια δουλειά είναι συχνά τόσο μεγάλο, που μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξή της, ειδικά για τους πιο… «κλειστούς» χαρακτήρες. Ευτυχώς όμως αυτό αλλάζει τώρα, χάρη στο Facebook Jobs! Πλέον οι χρήστες του Facebook μπορούν να υποβάλουν αίτηση για μια θέση εργασίας άμεσα από το κοινωνικό δίκτυο.

Τα Facebook Pages στις ΗΠΑ και τον Καναδά μπορούν τώρα να ανεβάσουν μια ανακοίνωση θέσεων εργασίας ακριβώς όπως θα έκαναν με μια φωτογραφία. Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι να πατήσει μερικά κουμπιά για να κάνει αίτηση για τη δουλειά. Οι αιτούντες εργασία, θα δουν μια λίστα με τις διαθέσιμες θέσεις στο https://www.facebook.com/jobs, μια νέα καρτέλα του Facebook για την εφαρμογή για κινητά ή online. Μπορείτε να φιλτράρετε τις θέσεις εργασίας με βάση το είδος της επιχείρησης.

Η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει στην επιφάνεια εργασίας ή το κινητό σας. Ένας χρήστης του Facebook μπορεί να δει μια ανάρτηση για δουλειά στα News Feed του ή να επισκεφτεί μια σελίδα. Ορισμένες πληροφορίες θα είναι ήδη συμπληρωμένες, όπως το όνομά σας, το email και γενικά τα στοιχεία που έχετε ήδη συμπληρώσει στο Facebook.

Στη συνέχεια μπορείτε να συμπληρώσετε ένα πλαίσιο 1000 λέξεων σχετικά με το «Γιατί νομίζετε ότι είστε καλός υποψήφιος για τη θέση». Το τελευταίο μέρος παραθέτει την εμπειρία σας, η οποία μπορεί επίσης να συμπληρωθεί από το προφίλ σας στο Facebook και την εκπαίδευση. Κάθε μία από αυτές τις περιοχές μπορούν να τροποποιηθούν σε περίπτωση λαθών.

Το υπόλοιπο της διαδικασίας, όπως ο προγραμματισμός μιας συνέντευξης και ακόμη και η ίδια η συνέντευξη, μπορεί στη συνέχεια να διεξαχθεί πλήρως μέσω του Facebook Messenger. Στο μέλλον, οι αιτήσεις θα μπορούσαν να επεκταθούν με συνημμένα πολυμέσα, όπως ένα βιογραφικό και ένα βίντεο.

Η σελίδα jobs στο Facebook ακόμα δεν είναι προσβάσιμη από την Ελλάδα, αλλά όπως όλα τα νέα χαρακτηριστικά, αναμένεται να γίνει διαθέσιμο σταδιακά και σε άλλες χώρες πέρα από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, που είναι ως τώρα.

Πηγή: secnews.gr




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Internal
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Internal
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Internal
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Internal
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Internal
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Internal
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Internal
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Internal
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Internal
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Internal
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags