Κατηγορίες

We are in Social
Cybersociety
146 Views

Tinder Select: Site γνωριμιών για πλούσιους

Διαθέτετε μία περιουσία, είστε γνωστός ηθοποιός, τραγουδιστής ή εξαίρετο μέλος μίας πολυεθνικής; Αν ναι τότε η νέα εκδοχή της δημοφιλούς πλατφόρμας Tinder, η Tinder Select, θα σας χαροποιήσει ιδιαίτερα.

Αν πάλι όχι, τότε μην απελπίζεστε καθώς και για εσάς υπάρχουν ευχάριστα νέα.

Η δημοφιλής εφαρμογή αναζήτησης και εύρεσης ερωτικού συντρόφου, Tinder, εξελίσσεται και προσθέτει στις λειτουργίες της μία μυστική έκδοση η οποία απευθύνεται… αποκλειστικά στην ελίτ.

Η έκδοση αυτή αναφέρεται σε πλούσιους, διάσημους και γενικά στην αφρόκρεμα με μοναδική υποχρέωση του χρήστη να γίνει μέλος από κάποιον που είναι ήδη μέλος.

Πιο συγκεκριμένα, για να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση σ’ αυτή την ιδιαίτερη έκδοση αρκεί να τον προσκαλέσει κάποιος άλλος που είναι ήδη μέλος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κάθε μέλος έχει περιορισμένο αριθμό προσκλήσεων.

Μόλις κάνετε το αίτημα για αποδοχή στην εν λόγω εφαρμογή, τότε θα περιμένετε να εγκριθείτε και αν και εφόσον το Tinder σας θεωρεί κατάλληλους να συναναστραφείτε με supermodels, αστέρια της ποπ μουσικής και διευθύνοντες συμβούλους τότε μόλις τα καταφέρατε.

Παρ’ όλα αυτά αν δεν ανήκετε στην ελίτ αλλά ενδιαφέρεστε να γίνεται μέλος στο Tinder Select αρκεί να έχετε την κανονική εκδοχή του Tinder. Αν η κινητικότητα σας είναι μεγάλη στην κανονική εκδοχή και έχετε «ένα ελκυστικό και σχετικά υψηλού επιπέδου προφίλ», τότε έχετε πολλές πιθανότητες να δεχτείτε πρόσκληση από την ίδια την εφαρμογή.

Η αποκλειστική έκδοση της εφαρμογής, Tinder Select λειτουργεί εδώ και περίπου έξι μήνες, αλλά η εταιρεία δεν έχει προβεί, ακόμη, σε κάποια δημόσια δήλωση σχετικά με αυτό.

Πηγή: techit.gr




Leave a Reply







Δημοφιλή

Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
08 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Social Vivre: 5 βασικοί κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς
Σήμερα που κοινωνικοποιούμαστε μέσω internet, οι κανόνες καλής ψηφιακής συμπεριφοράς, μοιάζουν να είναι σχεδόν απαραίτητοι. Πώς απαντάμε, τι λέμε, πως ευχαριστούμε ακομα και πότε μπλοκάρουμε, όλα αποτελούν κώδικα ψηφιακής συμπεριφοράς, ή αλλιώς… Social Vivre.
Τι είναι Content Marketing
01 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Τι είναι Content Marketing
Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
10 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Mommy Bloggers Daddy Bloggers στην Ελλάδα
Αποτελούν ένα δυναμικό κοινό της blogging κοινότητας και είπαμε να μαζέψουμε μερικές διευθύνσεις και συστάσεις με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο γραφής. Πάμε να δούμε τις mommy bloggers και τους daddy bloggers στην Ελλάδα.
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
27 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Το marketing στην εποχή του Transmedia Storytelling
Ο όρος “Transmedia Storytelling” τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο της επικοινωνιακής ενέργειας και κάνει χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας, ψηφιακών και μη, για να την αφηγηθεί.
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
24 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
4 Key Facebook Metrics που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείς!
Αλήθεια πως μπορείς να καταλάβεις αν η σελίδα του brand σου στο facebook είναι επιτυχημένη; Αρκεί μόνο η αύξηση των “φίλων”; Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές ότι η πεποίθηση / έννοια πολλών πελατών για αύξηση των φίλων είναι “λάθος” τακτική αλλά σίγουρα ο ρυθμός αύξησης των φίλων μίας σελίδας – και κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές – είναι σίγουρα μια παράμετρος που πρέπει να παρακολουθούμε όταν δραστηριοποιούμαστε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook.
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
01 Δεκεμβρίου 2014
Cybersociety
Γνωρίστε τον SoMoLo καταναλωτή
RIP Digital Marketing! Ήρθε η ώρα της SoMoLo (ή για κάποιους SoLoMo) στρατηγικής. Η λογική του digital marketing που μέσα από διάφορα κανάλια (websites, social media, email, banners, newsletters) προωθεί και «σπρώχνει» διαφημιστικά μηνύματα στο internet απλά δεν λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά όσο παλαιότερα.
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
18 Νοεμβρίου 2014
Cybersociety
Η Booking.com γεμίζει το ξενοδοχείο μου. Είναι καλό αυτό;
Έχετε ξανακούσει ξενοδόχους να είναι εν μέρει προβληματισμένοι γιατί πουλάνε πολύ μέσω Booking.com; Κάθε κράτηση είναι μία ευχάριστη είδηση, αλλά κάποιοι επαγγελματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ένα «πρόβλημα».
Είναι ηθικό το Native Advertising;
29 Σεπτεμβρίου 2014
Cybersociety
Είναι ηθικό το Native Advertising;
Ο όρος Native Advertising δεν είναι νέος στον χώρο της online διαφήμισης. Τον γνωρίζουμε και ως Sponsored Content ή Native Content. Ξέρουμε όμως πραγματικά τι είναι και πως μπορεί να γίνει κομμάτι μίας ενέργειας marketing;
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
21 Οκτωβρίου 2014
Cybersociety
Linkedin profile: 7 φωτογραφίες που πρέπει να αποφύγεις
Στο LinkedIn δεν υπάρχει χώρος- και νόημα- για χαριτωμενιές. Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες προφίλ του. Ποιές είναι οι φωτογραφίες που δεν πρέπει επουδενί να χρησιμοποιούνται στο LinkedIn; Τι πρέπει να προσέξετε για το Linkedin profile σας;
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
02 Απριλίου 2015
Cybersociety
L’Oreal Makeup Genius: Το κινητό καθρέπτης
Πως θα ήταν αν μπορούσαν οι γυναίκες να τεστάρουν κάθε νέο make up χωρίς την αγορά του; H L’Oreal Paris φέρνει τις νέες σειρές των προϊόντων της πιο κοντά στους καταναλωτές της.

Tags